För att alla var på noll som jagjo såklart !
du gjorde det utomordentligt i denna leken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att alla var på noll som jagjo såklart !
du gjorde det utomordentligt i denna leken
ja så där ser hon ut - hon njuuuuter av att knocka mig till markenIntressant, har aldrig sett ett foto på dig förut
btw - kan ge dig ett liiiitet tips, för det kan användas emot dig framöver (hade jag varit god hade jag nog gjort det redan i leken ).Men å andra sidan så blev den här leken betydligt lättare för mig tror jag. Jag slapp försöka läsa mellan raderna om vinkar från olika viktiga roller, det är jag inte bra på.
Åskådarlyan var roligare där slapp jag undra om någon var ond
uhum den tanken hade ingenting med vem som tog över den rollen och alla konstiga frågor om ditt eller dattenPrästen borde jag dock kanske ha tänkt några rundor till på men men
Löv jo tooo!!!ja så där ser hon ut - hon njuuuuter av att knocka mig till marken
* närå hon är *egentligen* himla snäll - även om jag tvivlar ibland
Ah, nä det vet jag egentligen men det var en förklädd bop och jag tänkte inte på detbtw - kan ge dig ett liiiitet tips, för det kan användas emot dig framöver (hade jag varit god hade jag nog gjort det redan i leken ).
Men det som skrivs m OT-färg brukar man inte använda i teorierna - dvs när jag skrev att jag funderade på att vara LL och du använde det som teori i DL1....
Det är nog ngt nytt sedan du lekte senast...
Löv jo tooo!!!
Suuuure ... Du hittade nog alla kryphåluhum den tanken hade ingenting med vem som tog över den rollen och alla konstiga frågor om ditt eller datten
du får hitta BOPar som inte grundar sig på OT-färg framöverAh, nä det vet jag egentligen men det var en förklädd bop och jag tänkte inte på det
Faktiskt så har jag råkat göra det förut och då blivit misstänkt .... jag borde nog lära mig läxanAh, nä det vet jag egentligen men det var en förklädd bop och jag tänkte inte på det
Fast BOPar har väl baserats på "vildare" saker än så egentligendu får hitta BOPar som inte grundar sig på OT-färg framöver
Någon gång kommer det att hållas emot dig... bara så du vetFaktiskt så har jag råkat göra det förut och då blivit misstänkt .... jag borde nog lära mig läxan
Förresten vill jag nominera @Blacksmithfarm till HoF för att ha kommit på att utnyttja bikten i absolut sista DL!!
Har nog aldrig lekt en lek där bikten utnyttjats förut
ja jag föröööersökte iafSuuuure ... Du hittade nog alla kryphål
fast just OT-färg och det som skrivits i andra trådar ex anmälningstråden har varit "fredade" från att användas i teorier. Det är anledningen till att det skrivs i just OT-färg.Fast BOPar har väl baserats på "vildare" saker än så egentligen
Det hade jag ingen tanke på först faktiskt, tänkte automatiskt att den hade nyttjats direkt. Men så hamnade jag i åskådarlyan och fick inse hur dum man varFörresten vill jag nominera @Blacksmithfarm till HoF för att ha kommit på att utnyttja bikten i absolut sista DL!!
Har nog aldrig lekt en lek där bikten utnyttjats förut