Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes maam!fast just OT-färg och det som skrivits i andra trådar ex anmälningstråden har varit "fredade" från att användas i teorier. Det är anledningen till att det skrivs i just OT-färg.
Det gjorde nog det förra gångenNågon gång kommer det att hållas emot dig... bara så du vet
Vi utnyttjade bikten tidigt i första Hunger Games-leken (@Artline s?), men då hade Prästen också någon specialfunktion att den kunde bli skyddad av en "Mentor" så vi ville hitta prästen och äta den innan mentorn hittade den..
för jag liksom skrev det förstuhum
jag vill ha cred för de med
Hur vet du att de inte skrev det tidigare i lyan? .... ulv?!för jag liksom skrev det först
sådetså !!
nä det kan de såklart ha gjortHur vet du att de inte skrev det tidigare i lyan? .... ulv?!
Nej vänta, leken är över. Puh.
Hon hittade inte alla kryphål i min förra lek där jag var tvillingSuuuure ... Du hittade nog alla kryphål
hrumpf va Va VA!!!!Hon hittade inte alla kryphål i min förra lek där jag var tvilling
Efter förra leken där vi hade det så hopplöst i lyan ville jag begränsa infon lite
Har haft stort nöje av att följa den här leken och jag tycker det var kul att du hade med prästen! Lite variation på rollerna är alltid roligt!
Men om förra leken - det var väldigt lite info för goda. Sia varannan natt och en lösmynt spion som drällde hälften av det hen fick till ulvarna. Dessutom samtliga onda i lyan (ingen som behövde visa sig/som ulvarna måste leta efter).
Jag kan inte tycka att utvecklingen där berodde på info!
Näääe aaaaldrignä det kan de såklart ha gjort
men fan heller om en lya ska ha tänkt bättre än mig
Vilket vi i lyan gilladeNej jag vet, egentligen var det ju inte så mycket, och ändå blev det så hopplöst, därför ville jag inte ha mer (har i mina andra lekar haft väldigt mycket specialroller). Men jag lade t.ex. första sian natt 2 istället för 1 för att skjuta lite på det iaf.
BuuuurnHon hittade inte alla kryphål i min förra lek där jag var tvilling
BUUUURN number twoVilket vi i lyan gillade
Å stort tack till Q som gjorde ett fantastiskt jobb m att hjälpa oss lyncha siarlärlingen
Vilket vi i lyan gillade
Å stort tack till Q som gjorde ett fantastiskt jobb m att hjälpa oss lyncha siarlärlingen
Fast det blev väl hopplöst främst för att goda spelade bra? Inte för att de hade mycket info. Sådant är svårt att värja sig mot, alltså hur folk spelar. Och det ändrar sig från gång till gång.Nej jag vet, egentligen var det ju inte så mycket, och ändå blev det så hopplöst, därför ville jag inte ha mer (har i mina andra lekar haft väldigt mycket specialroller). Men jag lade t.ex. första sian natt 2 istället för 1 för att skjuta lite på det iaf.
Fast det blev väl hopplöst främst för att goda spelade bra? Inte för att de hade mycket info. Sådant är svårt att värja sig mot, alltså hur folk spelar. Och det ändrar sig från gång till gång.