Det hade varit skumt!Jag höll däremot på att grönfärga dig och och Q men lyckades komma på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade varit skumt!Jag höll däremot på att grönfärga dig och och Q men lyckades komma på det
vaaa vad menar du nu? Vi bondar ju alltidSka alltid lita på min magkänsla när det gäller dig.
Det var sjukt roligt att vara ond när det inte fanns någon som helst info med i leken! Då gick allt ut på hur man spelade och röstade! Tack @Gabby_Ossi för en kanonbra lek!
jihoooJag är bara då lättad att ingen av @Habina, @quarter4ever eller @LenaH var onda. Så att jag slipper tvivla på min magkänsla
Ganska tidigt hade vi dig på den rollen, men jag kommer inte riktigt ihåg vad som gjorde att vi satte dig där...Busiga ulvar som hoppade över käket! När förstod ni att jag var ängel?
jag började ana det är när Q hade korsförhör med mig igår. Hade skitkul åt det förrestenBusiga ulvar som hoppade över käket! När förstod ni att jag var ängel?
HAHAvaaa vad menar du nu? Vi bondar ju alltid
Å jag är ju för övrigt ALLTID god.... betydligt oftare än alla andra som säger att de alltid är goda iaf
tror jag vad jag vill om faktiskt heheheHAHA
nope
den du
du är
bevisligen ond
Och vet du??
jag vet när du är det
Klart att du tyckte det ...Det var sjukt roligt att vara ond när det inte fanns någon som helst info med i leken! Då gick allt ut på hur man spelade och röstade! Tack @Gabby_Ossi för en kanonbra lek!
Öh va, jag är inte riktigt säker på om jag överlever detjihooo
då räknar vi med dig i nästa lek
Intressant, har aldrig sett ett foto på dig förut
jag är förkläddIntressant, har aldrig sett ett foto på dig förut
jo såklart !Öh va, jag är inte riktigt säker på om jag överlever det
vet du vad - för övrigt spelar det ingen roll om du kommer på min roll, huvudsaken är att jag sätter tillräckligt m griller i din skalle för att mina kolleger ska komma undan.....jag vet när du är det