Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har så många på detta fantasiska sto hon är inte bara amazing för mig utan det hon nedärvt är så man tappar andanJag gillar bilder!
Stackare krya på dig!Fö sitter jag framför datorn och skakar... Förkyld IGEN! Hostar och nyser nu, halsontet verkar ha lagt sig lite och febern går i vågor. Fick vara frisk 1 ½ månad iaf...
Det här verkar vara leken med flest sjuka deltagare?Fö sitter jag framför datorn och skakar... Förkyld IGEN! Hostar och nyser nu, halsontet verkar ha lagt sig lite och febern går i vågor. Fick vara frisk 1 ½ månad iaf...
jag känner med dig Hoppas på vändning med vårljusetFö sitter jag framför datorn och skakar... Förkyld IGEN! Hostar och nyser nu, halsontet verkar ha lagt sig lite och febern går i vågor. Fick vara frisk 1 ½ månad iaf...
1½ månad, måste ju vara ngn form av rekordFö sitter jag framför datorn och skakar... Förkyld IGEN! Hostar och nyser nu, halsontet verkar ha lagt sig lite och febern går i vågor. Fick vara frisk 1 ½ månad iaf...
Fuskigt, jag har kört lite mindre en vecka mellan influensa och förkylning... Jag bara måste hålla ihop i helgen för då är det tävlingar både lördag och söndag... Idag var det uppvärmning med 24 tävlingsdeltagare, i helgen kommer ytterligare 120... Och jag är kioskansvarig utan avbytare på lördagen och har någon avbytare någon timme på söndagen...Fö sitter jag framför datorn och skakar... Förkyld IGEN! Hostar och nyser nu, halsontet verkar ha lagt sig lite och febern går i vågor. Fick vara frisk 1 ½ månad iaf...
Jag också...Det här verkar vara leken med flest sjuka deltagare?
Du, jag Q - visst var det fler??
1½ månad, måste ju vara ngn form av rekord
Krya på dig vännen
Fuskigt, jag har kört lite mindre en vecka mellan influensa och förkylning... Jag bara måste hålla ihop i helgen för då är det tävlingar både lördag och söndag... Idag var det uppvärmning med 24 tävlingsdeltagare, i helgen kommer ytterligare 120... Och jag är kioskansvarig utan avbytare på lördagen och har någon avbytare någon timme på söndagen...
jag kan för övrigt tipsa om både extra D-vitamin och kalcium/magnesium - jag har sluppit min vanliga vinterförkylning som hållt mig borta från träningen de senaste två åren tack vare de extra vitamintabletterna.
tja, jag har mitt dåliga knä som hindrar mig från det mesta - det enda som funkar bra är löpbandetFast det var ju precis i början på den perioden som jag stukade foten som fortfarande gör att jag haltar.
Du sa nått, jag har ju helt glömt bort d-vitamin iår...jag kan för övrigt tipsa om både extra D-vitamin och kalcium/magnesium - jag har sluppit min vanliga vinterförkylning som hållt mig borta från träningen de senaste två åren tack vare de extra vitamintabletterna.
JA jag har torkat spyor ( liksom mina avkommor betyder mer för mig än en internetlek )Det här verkar vara leken med flest sjuka deltagare?
Du, jag Q - visst var det fler??
Vad tar du och hur mycket? Jag kör på möllers total, men det kanske behövs mer...
alltså, D-vitamin is da shit!Du sa nått, jag har ju helt glömt bort d-vitamin iår...
Men var tog @Gabby_Ossi vägen? Jag vill gå och sova men vill gärna veta hur det här går innan jag lägger mig...