Det vore ju fabulöst om jag gjort såna missar som ond!
Förlåt men detta var ju riktigt kul.
Visst vore det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vore ju fabulöst om jag gjort såna missar som ond!
förresten, en vidareutvecking? tycker jag teoriat ordentligt om henne i både #549 och i mitt inlägg #307.fråga till @Paddington Du verkar ha ganska kraftiga misstankar mot Artline, skulle vilja se en vidareutveckling av dessa nu...
Vad grundar du dessa på?
ok så du menar att hon glider med?förresten, en vidareutvecking? tycker jag teoriat ordentligt om henne i både #549 och i mitt inlägg #307.
Tycker hon sprider misstankar men samtidigt försöker tona ner misstankarna eller hennes teorier om att "personen kanske inte är ond ändå" - känns som någon som vill gardera sig och inte stå för det hon säger fullt ut.
förresten, en vidareutvecking? tycker jag teoriat ordentligt om henne i både #549 och i mitt inlägg #307.
Tycker hon sprider misstankar men samtidigt försöker tona ner misstankarna eller hennes teorier om att "personen kanske inte är ond ändå" - känns som någon som vill gardera sig och inte stå för det hon säger fullt ut.
om det är nån tröst så tror jag du spelat annorlunda som ondDet vore ju fabulöst om jag gjort såna missar som ond!
ledsen men det blev lite oplanerad shoppingrunda - där jag brände typ halva lönenalltså jag saknar en hel del i diskussionerna just nu....
@Paddington
@Emro ( hur var det nu med inaktivitet egentligen?)
@Snurrfian
vore trevligt med input..
ledsen men det blev lite oplanerad shoppingrunda - där jag brände typ halva lönenmed efterföljande marmeladsmörgås.....
Men nu är jag tillbaka vid tangentbordet igen...
alltså jag känner mig rätt övertygad om att Emro är i lyan, baserat på min tidigare genomgång samt andras observationer och visst jag kan lägga min röst där i brist på bättre ondkandidater, men jag ser hellre att vi får ut ensamvargen faktiskt!
avd väntar fortfarande på input....
skulle gärna vilja se lite mer tankar om dig vad som får dig att hålla henne åt det godare hållet. För just nu ser jag inte något sådant i hur hon uppträtt i leken och hur hon raljerar lite i att borde inte hennes röst vara skum också (till bollen tidigare idag) + att jag inte ser att hon har försökt bemöta det jag skrivit om henne. Hade hon iaf försökt komma med en förklaring hade jag kunnat tänka om, men när hon inte gör det så ser jag inte varför en god inte försöker ta chansen att göra det.Fast behöver det betyda att man är ond?
Sånt kan väl en god utan extrainfo också skriva?
jamen jag försöker ju hitta en bland er andra...Jag är helt på att rösta ut ensamvargen, du får gärna presentera en övertygande teori![]()
Vad vill du att jag ska förklara?skulle gärna vilja se lite mer tankar om dig vad som får dig att hålla henne åt det godare hållet. För just nu ser jag inte något sådant i hur hon uppträtt i leken och hur hon raljerar lite i att borde inte hennes röst vara skum också (till bollen tidigare idag) + att jag inte ser att hon har försökt bemöta det jag skrivit om henne. Hade hon iaf försökt komma med en förklaring hade jag kunnat tänka om, men när hon inte gör det så ser jag inte varför en god inte försöker ta chansen att göra det.
tycker jag har skrivit en del i mina teorinlägg så du kan ju börja därVad vill du att jag ska förklara?
vore trevligt om ngn kunde presentera något på vilka kandidater jag skulle kunna avskriva från vidare granskning å varför ni håller just dem åt det godare hållet![]()
![]()