Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
när det gäller just TLVs röst på Koppen tror jag inte det har ngt att göra m ulvighet utan vad som var gängse normer när TLV spelade senaste - dock kan ju TLV vara ond ändå, men inte bara pga av den rösten.
Ja just det, jag kommer ihåg nu diskussionen som blev lite efter. Så det kanske inte hör ihop!

alltså jag blir mer och mer fundersam kring @Artline

nu kan jag vara ute och cykla, men inget av det hon skrivit får mig att avföra henne från min tanke om att hon kan vara ledarvargen, och det är den jag fokuserar på att få ut ikväll!
har jag fel så gräver JAG en riktigt djup grop åt mig själv
quarter4ever röstar på Artline
då jag tror att hon är ensamvargen och det är den jag helst vill få ut ikväll!!
dubbla käk= nej tack!!!!!
iom tidig röst för att vara mig:angel: så följer jag röstningen ytterst noggrant!
Bara att börja gräva ;) Taskigt. Jag tror ju inte att du är ensamvargen :p Vem är din reservkandidat till ensamvargen då?

Ehh, vet inte? Jag nog tänka den tanken ett varv till. Jag har ju haft några andra som kandidater till just den posten...inte hon. Hälp mig gärna till varför just hon ska vara ensamvarg. För jag vill ju hitta densamme
Jag har ingen aning - men jag har svårt att se att hon skulle vara god utifrån hur hon spelat så här långt och jag vill därför ha hjälp att försöka förstå varför du håller henne som god. Jag vill inte vara med och rösta ut någon som god så kan jag få hjälp att ändra min ståndpunkt är jag tacksam - men fram till dess är hon ond i mina ögon.

:rage: Är tillbaka på mobilen då min månadsförbrukning av internet på stickan tydligen är slut efter två timmar... :banghead: Blir ett samtal till det företaget i morgon. :meh:

Funderingarna i stallet har tyvärr inte gett så mycket, jag håller med om att prio 1 just nu är ledarvargen men jag har verkligen inte den blekaste aning om vem det kan tänkas vara.

Emro är ju den som ligger illa till just nu och jag håller med om att det är något som skaver med henne.

Ser att flera är misstänksamma mot Artline och känner att jag behöver gå igenom hennes inlägg lite bättre. Jag tycker att hon har kommit med en hel del bra inlägg men jag vågar inte sätta henne som annat än neutral än.

Min tanke är att eftersom du följt en felaktig teori och valt att släppa teorin det handlade om (Habina) - Är det inte intressant att se var teorin uppstod - dvs av vem och försöka förstå varför denne skrev teorin från början??

Så att du släpper även emro när du släpper Habina gör att jag misstänker dig.
Ah, då förstår jag :)
Jag hade ju resonemanget klart för mig själv så jag missade att ni andra kanske inte är tankeläsare :o

DL 3
17:02 cirkus röstar på Emro
17:18 Mirtai röstar på Emro
20:34 TeamLundVer röstar på Emro
20:50 Emro röstar på cirkus
21:03 Habina röstar på Emro
21:34 quarter4ever röstar på Artline

Emro: 4
Cirkus: 1
Artline: 1

Jag har ingen aning - men jag har svårt att se att hon skulle vara god utifrån hur hon spelat så här långt och jag vill därför ha hjälp att försöka förstå varför du håller henne som god. Jag vill inte vara med och rösta ut någon som god så kan jag få hjälp att ändra min ståndpunkt är jag tacksam - men fram till dess är hon ond i mina ögon.

Men jag håller inte henne som så särskilt god. :(

Eftersom klockan tickar på och jag inte ser någon given ensamvargskandidat så röstar jag enligt mina tidigare teorier:

Paddington röstar på emro

dels för DL2 där denne lade andrarösten på Klara men även den felaktiga teorin om Habina som flera andra spelare därefter hakade på. Denne har därefter inte heller brytt sig om att bemöta teorierna emot henne.

Artline röstar på Emro.
Kan vara en ulv som vred på Habinas ord till sin fördel. Sedan känns det konstigt att misstänka cirkus med tanke på gårdagens lynch

alltså jag är helt på att Emro troligen ingår i lyan, bristen på försvar från densamme stärker mina misstankar om det, kan lyan tro att hon är siad tom, one way or the other?
men jag har lagt min röst där jag tror ensamvargen gömmer sig (shame on me om jag har fel!)
men ser gärna input från andra . är definitivt beredd att ändra mig om så krävs....

Nej ikväll tycker jag verkligen att det är jättesvårt. Kommer knappt ihåg vad jag läser (kanske är dunderhoningens fel iofs :angel: )
Jag försöker påminna mig om hur Art brukar spela när hon är god och när hon är ond men jag blir fanken inte klokare. Jag tycker att hon känns ganska slätstruken på något sätt, och det kanske är så en ensamvarg skulle spela? Jag vet inte.
Ser att Q har röstat på henne också.
Tycker också att det skaver lite att hon tycker att det var anmärkningsbart att jag verkade försöka sprida misstankar mot de som röstade på Q. Själv förstår jag inte riktigt varför det skulle vara konstigt att försöka rota i de rösterna iom att en ulv la en röst där, då kan det finnas fler.
Jag tror iallafall inte att Q är ensamvarg. Jag tror inte att hon hade varit så oskärpt och dragit på sig misstankar om hon varit ensamvarg, även om hennes missar beror på IRL så tror jag att hon hade varit försiktigare som ensamvarg. Tror faktiskt att hon hade varit försiktigare som ulv också.

Emro ligger ju inte helt bra till och jag kan absolut köpa det som finns i teorierna mot henne. Men det känns bättre att få ut ensamvargen än en ulv, just ikväll iallafall.

DL 3
17:02 cirkus röstar på Emro
17:18 Mirtai röstar på Emro
20:34 TeamLundVer röstar på Emro
20:50 Emro röstar på cirkus
21:03 Habina röstar på Emro
21:34 quarter4ever röstar på Artline
21:42 Paddington röstar på Emro
21:44 Artline röstar på Emro

Emro: 6
Cirkus: 1
Artline: 1

Om emro är i lyan så borde inte Artline vara det med avseende på gårdagens lynch tänker jag. Det är väl typ det starkaste tecknet på hennes icke-i-lyan...De borde synkat rösterna mer tänker jag.

men Artline som ensamvarg är ju en annan sak. Men jag tror mer på TLV som den...

Varför tror du inte på min tanke om rösterna och diskussionerna igår.

TLV tar upp tankarna på Q som ensamvarg. Sen så kommer rösterna. TLV->Klara
Emro->Klara Q->Klara.

alltså jag är helt på att Emro troligen ingår i lyan, bristen på försvar från densamme stärker mina misstankar om det, kan lyan tro att hon är siad tom, one way or the other?
men jag har lagt min röst där jag tror ensamvargen gömmer sig (shame on me om jag har fel!)
men ser gärna input från andra . är definitivt beredd att ändra mig om så krävs....
jag tycker jag har varit ganska så klar i var mina misstankar ligger men om Artline är i lyan el ensamulv har jag ingen aning om och just nu väger det helt klart över för emro för min del.

men du har svårt att se henne i lyan och svårt att se henne som ensamulv - var placerar det henne då?

Hon kan vara ensamvarg eller god.

Men jag ser liksom inte tecknen på ensamvargeriet....det är där haken är. Jag ska läsa Q's inlägg en gång till och se om jag håller med

Om emro är i lyan så borde inte Artline vara det med avseende på gårdagens lynch tänker jag. Det är väl typ det starkaste tecknet på hennes icke-i-lyan...De borde synkat rösterna mer tänker jag.

men Artline som ensamvarg är ju en annan sak. Men jag tror mer på TLV som den...

Varför tror du inte på min tanke om rösterna och diskussionerna igår.

TLV tar upp tankarna på Q som ensamvarg. Sen så kommer rösterna. TLV->Klara
Emro->Klara Q->Klara.
jag måste kika närmare på din teori för jag har inte hunnit än.

Sedan vet jag vad som hände när jag var i lyan senast och vet att allt kan hända pga ett litet misstag, så bara utifrån en lite sak så är jag inte villig att avskriva någon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kräkningar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈