Plockar några inlägg av Emtherlia..jag fattar inte alls röständringen, men jag fick en tanke om att ulvarna kanske försökte sprida misstankar mot q? Se om någon hänger på så de kan rösta ut henne? Men då fattar jag inte röständringen heller. Om det inte skulle vara som @cirkus skriver, att kanske fick Emtherlia för sig att Q kunde vara ledarvargen och ändrade då sin röst pga det? Alltså att det är därför röständringen gjordes, sen behöver det ju inte vara den rollen Q har men att Emtherlia trodde det.
Kollar man de övriga rösterna på Q kan det ju då tänkas finnas iaf en ond till där? Om planen var att rösta ut henne..
Samtidigt känns ju @Snurrfian s röstinlägg + efterföljande väldigt ärliga och isåfall är det FiaM som man behöver kika extra på. Intressant att Emtherlia frågar FiaM om hon tror att Q är ond nu..
Jag tror det är mycket möjligt att Emtherlia trodde att Q kunde vara ensamvarg.
Men jag förstår inte varför du tror att ulvarna försökte få ut Q. Eftersom Emtherlia bytte röst ganska tidigt så talar det emot det. Sedan är det möjligt att fler i lyan trodde att Q är vargen så det känns troligt att ulvarna försökte låta bli att rösta där.
(obs. Jag säger inte att jag tror att Q är varg)
Det är något med detta som skaver men det känns väldigt svagt och behöver inte betyda något.