Emro röstar Habina-Klara. Har jag skrivit en del om tidigare. Jag tyckte hon var knepig när hon hittade på saker jag inte sagt och sedan inte (som tex FiaM) bad om ursäkt att hon missförstått, utan istället hävdade att hon hittat på för att kunna teoria? Det känns inte som ett bra sätt för en god att försöka hitta onda, men absolut för en ulv som sitter med facit… Sedan verkar hon inte ha läst leken ordentligt, när hon frågar Klara en sak som Klara redan förklarat en gång tidigare (hur uddarösten blev en andraröst på någon som sedan rök).
Artline röstar TeamLundVer-EmmaN. Jag vet inte… Min ulvradar går igång lite på inlägg #157
http://www.bukefalos.com/threads/ulvek-hunger-games-the-quarter-quell.1318889/page-8#post-17053953 Emro har tre personer som hänger på hennes felaktiga påstående om att jag skall ta det lugnt, men Artline pekar enbart på TeamLundVer. Är det ett försök att dölja att två andra som hakade på (FiaM och Emtherlia) är ulvar? Men inte kan väl lyan bestå av Artline, Emro, FiaM och Emtherlia? Det låter alldeles för lätt… Samtidigt så ändrade Emtherlia sin röst till Artline i Dl2, var det för att skaffa Artline alibi?
TeamLundVer röstar koppen-Klara. Hänger på Emros påhittade tanke om att jag tänker spela lugnt. Det tycker jag dock inte säger något om hennes roll.