Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min tanke är ju att emro borde röstat på samma som Artline (om hon är ond) - just för att säkra att en ulv inte hamnade i lottning.
Nu röstade hon på Klara och därför så tror jag på Q som ond
ok detta baserat på min sena röst på Klara eller på något annat?

Har du också inmundigat honing?

Nej, idag har jag tänkt in dig i lyan. Det var därför som emro lag rösten på Klara i förvissning om att Klara då skulle få tre röster - sitter du i lyan så kunde ni ha diskuterat det och kommit fram till att göra så. Om Artline sitter i lyan hade hon antaligen röstat på EmmaN istället. Så tänker jag. Det är därför jag inte har Art i lyan.

Först tänkte jag att röständringen som Emtherlia gjorde var för att hon/lyan trodde du var ledarvarg. Men när jag tänkt ett varv till så tänkte jag att så var det nog inte. Det var helt enkelt en tänkt alibiröst - men kanske ni kom överens om att det var risky och onödigt ifall flera följde med.

Sen så hakade jag på en ytterligare tanke om att TLV kunde vara ensamvarg efter att hon lyft in dig som potentiell kandidat - hon gjorde det för att visa sig - kanske till och med fattat att du är ulv. Så kommer rösterna då. TLV-> Klara, emro->Klara och tillslut du som röstar på Klara för att bekräfta att ni har fattat. Vill du att jag letar upp detta?

Alltså det är mina tankar men jag är inte supersäker och det verkar inte riktigt som om nån annan fattar hur jag tänkte med TLV som ledarvarg och därför så valde jag att lägga en röst på den jag var mest säker på som ulv.
det enda jag håller med om i detta är att Artline troligen inte är med i lyan, sedan är det en annan fråga om på vilken planhalva hon befinner sig i denna leken......

@Paddington
Jag skulle vilja att du förklarar exakt var du placerar Artline och varför?
Jag placerar Artline i lyan och jag tycker jag varit ganska så exakt i mina tankar varför jag gör det och hänvisat tillbaka till mina teorier om det.
Sedan har jag bett om input om jag tänker fel och varför - men än så länge har varken Artline själv, du eller någon annan kunnat ge mig några svar eller annat som kan få mig att tänka annorlunda.

Nej, idag har jag tänkt in dig i lyan. Det var därför som emro lag rösten på Klara i förvissning om att Klara då skulle få tre röster - sitter du i lyan så kunde ni ha diskuterat det och kommit fram till att göra så. Om Artline sitter i lyan hade hon antaligen röstat på EmmaN istället. Så tänker jag. Det är därför jag inte har Art i lyan.
Artline röstade ju på EmmaN???

DL 2
16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever
19:04 bollen__ röstar på Emtheralia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar sin röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på Quarter4 ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TLV röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på klara
22:00 cirkus röstar på emtherlia
22:00 FiaM röstar på quater4ever

Jag placerar Artline i lyan och jag tycker jag varit ganska så exakt i mina tankar varför jag gör det och hänvisat tillbaka till mina teorier om det.
Sedan har jag bett om input om jag tänker fel och varför - men än så länge har varken Artline själv, du eller någon annan kunnat ge mig några svar eller annat som kan få mig att tänka annorlunda.
och du väljer att rösta på @Emro ändå?
alltså jag kan följa dina tankar om Artline också., men jag undrar ändå?

Okej.
Då ska jag plöja ingenom dina miljarders inlägg och hitta substansen.
För jag uppfattar inte substansten.

Jag har rätt klart (tycker jag själv) förklarat varför jag INTE tror att hon är i lyan. Hänger du med på dom tankarna? Jag kan repetera så du slipper plöja mina miljoners inlägg.

Om Artline varit ulv så tror jag att hon och emro som vi vet var god tillsammans styrt röstningen mot en god. Nu röstade de på olika. Jag tror att emro fick hjälp av någon annan -> Q.

Jag tycker inte heller att Artlines röst på EmmaN var jättemärklig - hon hade grillat henne och inte fått tillfredställande svar.

och du väljer att rösta på @Emro ändå?
alltså jag kan följa dina tankar om Artline också., men jag undrar ändå?
om du läser mina inlägg så var det emro och Artline jag hade starkast misstankar mot men jag tror att bägge är i lyan och inte att Artline var ensamvargen - därför lade jag min röst på emro eftersom en röst på Artline varken gjort till eller från i det skedet.

Artline röstade ju på EmmaN???

DL 2
16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever
19:04 bollen__ röstar på Emtheralia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar sin röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på Quarter4 ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TLV röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på klara
22:00 cirkus röstar på emtherlia
22:00 FiaM röstar på quater4ever

Ja ?
Nej, idag har jag tänkt in dig i lyan. Det var därför som emro lag rösten på Klara i förvissning om att Klara då skulle få tre röster - sitter du i lyan så kunde ni ha diskuterat det och kommit fram till att göra så. Om Artline sitter i lyan hade hon antaligen röstat på EmmaN istället. Så tänker jag. Det är därför jag inte har Art i lyan

HON som är kursiverat och understruket och tjockat syftar på EMRO

om du läser mina inlägg så var det emro och Artline jag hade starkast misstankar mot men jag tror att bägge är i lyan och inte att Artline var ensamvargen - därför lade jag min röst på emro eftersom en röst på Artline varken gjort till eller från i det skedet.
Varför tror du inte jag är ensamvarg?

Okej.
Då ska jag plöja ingenom dina miljarders inlägg och hitta substansen.
För jag uppfattar inte substansten.

Jag har rätt klart (tycker jag själv) förklarat varför jag INTE tror att hon är i lyan. Hänger du med på dom tankarna? Jag kan repetera så du slipper plöja mina miljoners inlägg.

Om Artline varit ulv så tror jag att hon och emro som vi vet var god tillsammans styrt röstningen mot en god. Nu röstade de på olika. Jag tror att emro fick hjälp av någon annan -> Q.

Jag tycker inte heller att Artlines röst på EmmaN var jättemärklig - hon hade grillat henne och inte fått tillfredställande svar.

du får gärna ge en sammanfattning för mina ögon börjar gå i kors nu..

men emro var ond och inte god.....

Jag repeterar:

Om Artline och emro suttit i lyan tillsammans så tror jag att de styrt röstningen bort från onda emro och emtherlia genom att rösta på samma.

Varför i hela friden ska lyan inte ta chansen att styra en röstning när chansen finns?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 141
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?