Har du också inmundigat honing?
Nej, idag har jag tänkt in dig i lyan. Det var därför som emro lag rösten på Klara i förvissning om att Klara då skulle få tre röster - sitter du i lyan så kunde ni ha diskuterat det och kommit fram till att göra så. Om Artline sitter i lyan hade hon antaligen röstat på EmmaN istället. Så tänker jag. Det är därför jag inte har Art i lyan.
Först tänkte jag att röständringen som Emtherlia gjorde var för att hon/lyan trodde du var ledarvarg. Men när jag tänkt ett varv till så tänkte jag att så var det nog inte. Det var helt enkelt en tänkt alibiröst - men kanske ni kom överens om att det var risky och onödigt ifall flera följde med.
Sen så hakade jag på en ytterligare tanke om att TLV kunde vara ensamvarg efter att hon lyft in dig som potentiell kandidat - hon gjorde det för att visa sig - kanske till och med fattat att du är ulv. Så kommer rösterna då. TLV-> Klara, emro->Klara och tillslut du som röstar på Klara för att bekräfta att ni har fattat. Vill du att jag letar upp detta?
Alltså det är mina tankar men jag är inte supersäker och det verkar inte riktigt som om nån annan fattar hur jag tänkte med TLV som ledarvarg och därför så valde jag att lägga en röst på den jag var mest säker på som ulv.