är det detta du menar
@cirkus
Några tankar hittills idag.
Mirtai vetefasen, hennes röst på först Snurrfian tyckte jag ju var skum och det tycker jag fortfarande. Visst var det förstadagsröst först av alla, men den skaver. Rösten på EmmaN hedrar henne inte heller. Jag kan delvis förstå den eftersom EmmaN var rätt snurrig. inte högst på min lista, men ändå på listan
quarter4ever alltså. Idag är Q mer som vanligt. Jag tror att IRL bestyr gjort sitt. Jag tänkte ju igår på henne som möjlig ledarvarg och orsak till Emtherlias röstbyte. Hon *kan* vara ledarvarg, men det är ju lika troligt att det bara är vad lyan trodde och de därför ville skona henne. Hennes röster på Klara är inte till hennes fördel, särskilt inte den igår. Finns på min lista, men inte högst upp.
Emro här är jag fundersam, inte minst med avseende på att hon inte valde att rösta på Emtherlia igår när hon själv låg lite pyrt till. Enda skälet till att inte välja Emtherlia borde vara att hon inte ville rösta på en kollega. Min huvudmisstänkta idag.
Artline röstar på EmmaN igår. Jag tycker ju att hon haft endel vettiga tankar, även om Paddi (som känns ulvletande) är skeptisk. Om hon är i lyan så kan jag tycka att Emtherlia borde väntat med sin röständring och lagt den på EmmaN också (för att säkra sig själv). Tänker också att om hon är i lyan och Emro också är det så borde ju de varit lite mer synkade och försäkrat sig om att inte ha två (Emro och Emtherlia) ulvar uppe för lottning.
TeamLundVer hon var den som lanserade teorin om Q som möjlig ledarvarg, sen kom Emtherlias röständring, kanske därför att Emtherlia och lyan trodde att Q är ledarvarg. Kan det i själva verket vara TLV som är ledarvargen?
Snurrfian efter hennes inledande manövrar (som kändes som en sån sak en typiskt god kan åka på första dagen - som Klara skrev) så tycker jag att ingenting får min ulvradar att gå igång. Igår när hon insåg att flera röstat på Q så kändes hon som en god som inte visste alls vem hon skulle rösta på och var rädd att rösta ut en annan god.
De jag för tillfället håller som neutrala är Paddington, FiaM, Habina och bollen__
Äh jag tror att jag röstar.
cirkus röstar på Emro
hennes röst på Klara igår känns inte bra. Hon borde röstat på Emtherlia för att säkra sig själv, men jag tror hon inte ville lägga en röst på en kollega och valde därför någon helt annan som hade en röst i hopp om att det skulle komma fler. Tror inte att hon såg Artlines röst på EmmaN därför hamnade den inte där. (Det gör också att jag friskriver Artline litegrann från att sitta i lyan - de borde varit mer synkade i så fall).