Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nu när vi andra bevisligen inte är tankeläsare :)
Varför funderade du inte vidare?[/QUOTEjag såg Emros förstaårsstudenter och resonemang som en klumpig dag1 röst. Därefter lade jag inte mer värde i det. Jag om någon vet hur lätt det är att bli stämplad pga en kass förstaårsstudenter.

Jag försöker hitta någon kandidat till ledarvargen men det är ingen som sticker ut mer än någon annan och dessutom så borde inte heller ensam vargen sticka ut, om ulvarna inte vet vem det är så lär de börja fundera om de försöker käka och misslyckas.. Så därför hamnar min röst på Emro i dag eftersom jag tror att hon är ulv efter gårdagens röstning och dagens icke försvar mot teorier om henne.
Snurrfian röstar på Emro

Jag vet inte. Habina? Hon känns annorlunda mot vanligt.

Sedan har jag dålig känsla om bollen. Men det är väldigt svagt. Så jag vet inte hade varit enklare om de jag tror är goda hade en vettig teori :o:p

Annorlunda? Du menar hysterisk eftersom jag inte haft tid varken i förrgår eller igår? Idag har jag mer tid, men ingen verkar nöjd med vad jag knåpat ihop. ;) Däremot är jag inte ledarvarg, sorry.

FiaM röstar på Emro eftersom jag tycker att det är något med hennes Inlägg som skaver. Vilket jag även har kommenterat i tidigare inlägg.

Jag vet inte. Habina? Hon känns annorlunda mot vanligt.

Sedan har jag dålig känsla om bollen. Men det är väldigt svagt. Så jag vet inte hade varit enklare om de jag tror är goda hade en vettig teori :o:p
men om du vore god själv borde du ju kämpa till bilan faller sas?
tja.......
bollen2 håller jag inte med dig om , tvärtom så har hon gett ett balanserat och väl avvägt intryck i leken faktiskt!

Annorlunda? Du menar hysterisk eftersom jag inte haft tid varken i förrgår eller igår? Idag har jag mer tid, men ingen verkar nöjd med vad jag knåpat ihop. ;) Däremot är jag inte ledarvarg, sorry.
Ja det kan mycket väl bero på tidsbrist :)

Sedan har jag känslan om bollen och du ville ha henne mot det godare hållet.

Jag tycker att både Q och Paddis verkar väldigt vettiga i denna lek och det hade varit trevligt om de röstat på samma :angel:
Men jag måste nog hålla med Paddis idag att det väger över till Emros del. Även om det vore bra att få ut ensamvargen så är ju en ulv tämligen bra att få ut också!
Jag tror också att Emro är ulv efter gårdagens röstning. Sen har hon inte gjort mycket för att bemöta teorierna mot henne idag och det känns lite som en uppgiven ulv. Dessutom tycker jag att hennes röst på cirkus idag stinker..
bollen__2 röstar på Emro

ok nog för att jag tycker det är bra att få ut en i lyan, men nog börjar det lukta alibiröster här?
Jag vill fortfarande ha ut ensamvargen!!

Ja det kan mycket väl bero på tidsbrist :)

Sedan har jag känslan om bollen och du ville ha henne mot det godare hållet.

Kan du kanske plocka fram någon teori om bollen__2? Jag har ju två ganska svaga indicier på hennes godhet, så jag är helt klart öppen för förslag om annat. :)

DL 3
17:02 cirkus röstar på Emro
17:18 Mirtai röstar på Emro
20:34 TeamLundVer röstar på Emro
20:50 Emro röstar på cirkus
21:03 Habina röstar på Emro
21:34 quarter4ever röstar på Artline
21:42 Paddington röstar på Emro
21:44 Artline röstar på Emro
21:51 Snurrfian röstar på Emro
21:55 FiaM röstar på Emro
21:57 bollen__(2) röstar på Emro

Emro: 9
Cirkus: 1
Artline: 1

men om du vore god själv borde du ju kämpa till bilan faller sas?
tja.......
bollen2 håller jag inte med dig om , tvärtom så har hon gett ett balanserat och väl avvägt intryck i leken faktiskt!
Jag är inte synsk :p

Jag kan mycket väl ha fel om bollen. Jag fick känslan av att hon ville sprida misstankar mot FiaM och snurrfian som jag båda tror är goda (har motiverat varför)

Sedan kändes det osannolikt att ulvarna försökte få ut dig i och med tidiga röständringen. Men det är väldigt svagt och behöver inte säga något om bollen men några måste vara onda.

ok nog för att jag tycker det är bra att få ut en i lyan, men nog börjar det lukta alibiröster här?
Jag vill fortfarande ha ut ensamvargen!!
Jag kan visserligen ändra min röst för jag velade mellan Art och Emro men det kändes inte som att det gör någon skillnad om Art får 2 eller 1. :crazy:

Om emro är i lyan så borde inte Artline vara det med avseende på gårdagens lynch tänker jag. Det är väl typ det starkaste tecknet på hennes icke-i-lyan...De borde synkat rösterna mer tänker jag.

men Artline som ensamvarg är ju en annan sak. Men jag tror mer på TLV som den...

Varför tror du inte på min tanke om rösterna och diskussionerna igår.

TLV tar upp tankarna på Q som ensamvarg. Sen så kommer rösterna. TLV->Klara
Emro->Klara Q->Klara.
ok, kikar man närmare på gårdagens lynch så ser den ut så här:

DL 2 16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever
19:04 bollen__ röstar på Emtheralia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar sin röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på Quarter4 ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TLV röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på klara
22:00 cirkus röstar på emtherlia
22:00 FiaM röstar på quater4ever

När Artline röstar på EmmaN så blir det två lika mellan emro, EmmaN och Emtherlia
Emtherlia har ändrat sin röst till Artline (fr Q4)

På vilket sätt tycker du att lyan skulle ha synkat sina röster bättre? Om både emro och Emtherlia är i lyan så förstår jag att Artline inte lägger en röst där eftersom det inte är klart att någon av dem ska åka (och bevisligen lynchades klara)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar