Bara att börja gräva Taskigt. Jag tror ju inte att du är ensamvargen Vem är din reservkandidat till ensamvargen då?
Vem tror du är ensamvargen då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara att börja gräva Taskigt. Jag tror ju inte att du är ensamvargen Vem är din reservkandidat till ensamvargen då?
bra fråga!Vem tror du är ensamvargen då?
Så nu när vi andra bevisligen inte är tankeläsare
Varför funderade du inte vidare?[/QUOTEjag såg Emros förstaårsstudenter och resonemang som en klumpig dag1 röst. Därefter lade jag inte mer värde i det. Jag om någon vet hur lätt det är att bli stämplad pga en kass förstaårsstudenter.
Jag vet inte. Habina? Hon känns annorlunda mot vanligt.Vem tror du är ensamvargen då?
hahaförstaårsstudenter
Jag vet inte. Habina? Hon känns annorlunda mot vanligt.
Sedan har jag dålig känsla om bollen. Men det är väldigt svagt. Så jag vet inte hade varit enklare om de jag tror är goda hade en vettig teori
Eller någon som håller sig i bakgrundenJag vet inte. Habina? Hon känns annorlunda mot vanligt.
Sedan har jag dålig känsla om bollen. Men det är väldigt svagt. Så jag vet inte hade varit enklare om de jag tror är goda hade en vettig teori
men om du vore god själv borde du ju kämpa till bilan faller sas?Jag vet inte. Habina? Hon känns annorlunda mot vanligt.
Ja det kan mycket väl bero på tidsbristAnnorlunda? Du menar hysterisk eftersom jag inte haft tid varken i förrgår eller igår? Idag har jag mer tid, men ingen verkar nöjd med vad jag knåpat ihop. Däremot är jag inte ledarvarg, sorry.
Ja det kan mycket väl bero på tidsbrist
Sedan har jag känslan om bollen och du ville ha henne mot det godare hållet.
Jag är inte synskmen om du vore god själv borde du ju kämpa till bilan faller sas?
tja.......
bollen2 håller jag inte med dig om , tvärtom så har hon gett ett balanserat och väl avvägt intryck i leken faktiskt!
ok nog för att jag tycker det är bra att få ut en i lyan, men nog börjar det lukta alibiröster här?
Jag vill fortfarande ha ut ensamvargen!!
Jag kan visserligen ändra min röst för jag velade mellan Art och Emro men det kändes inte som att det gör någon skillnad om Art får 2 eller 1.ok nog för att jag tycker det är bra att få ut en i lyan, men nog börjar det lukta alibiröster här?
Jag vill fortfarande ha ut ensamvargen!!
ok, kikar man närmare på gårdagens lynch så ser den ut så här:Om emro är i lyan så borde inte Artline vara det med avseende på gårdagens lynch tänker jag. Det är väl typ det starkaste tecknet på hennes icke-i-lyan...De borde synkat rösterna mer tänker jag.
men Artline som ensamvarg är ju en annan sak. Men jag tror mer på TLV som den...
Varför tror du inte på min tanke om rösterna och diskussionerna igår.
TLV tar upp tankarna på Q som ensamvarg. Sen så kommer rösterna. TLV->Klara
Emro->Klara Q->Klara.