will do!Jag är inte ensamvarg men jag kan förstå att du tror det Du får läsa igenom mina inlägg igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
will do!Jag är inte ensamvarg men jag kan förstå att du tror det Du får läsa igenom mina inlägg igen
ok jag hänger med i hur du tänker, så fine
Men eftersom jag vet vart jag har mig själv så blir jag mer misstänksam mot TLV,
as simple as that
min tanke var från början att en ensamvarg inte vill vill få "alla" ( inkl ulvarna) att tro att nån annan är ensamvarg, men inser att det kan vara en tankevurpa....
Alltså min tanke var att ensamvargen vill ju inte att de ska försöka käka den för att de tror nån annan är ensamvarg?
Men om Q var ulv med Emtherlia. Borde hon då inte ha haft mer is i magen då innan hon ändrade? Q hade bara rösten ifrån Emtherlia innan hon bytte.Ärligt talat så blir jag litemer misstänksam mot dig här och nu!
Om du sitter i lyan så är det ju klart att du visste att Du inte var ensamvarg. TLV hade tagit upp tanken om dig som varg, ni fattar att hon kanske är vargen. Frågan är ju bara varför Emtherlia röständrade - kan det vara så enkelt att hon råkade lägga en kollega som var tänkt som eventuellt alibi...
Men så kommer rösterna. TLV på Klara, Emro på Klara och sen du också på Klara - kan detta vara bekräftelsen på att lyan fattat att TLV är ensamvarg? genom att rösta samma som hon?
Jag fattade det som att hon först hoppades på att bli ond och sedan när rollerna fördelats så skulle hon dra sig tillbaka, ta det lugnt och "tänka". Vet man redan att man är ond kanske man inte behöver skriva så mycket eller komma med så mycket teorier om vilka som är onda utan kan ta det just lugnt.
Det är väl inte helt ovanligt att en ulv slinker med i en mobb och lägger en röst där andra också röstar för att liksom inte kunna skylla på ett dåligt val. Det finns säkerligen någon i det gängen som var säker på att bollen__ var just god.
Jag är lite orolig över att en del spelare inte är superaktiva och tänker att eftersom de inte säger så mycket så tas de inte upp när man radar upp misstankar. Finns möjligheten att en ulv kan glida igenom den vägen genom att inte få ögonen på sig?
Vill du utveckla detta lite? Jag hänger inte riktigt med i hur du menar och det känns lite olustigt att bli anklagad för något utan att förstå teorin bakom.ok jag hänger med i hur du tänker, så fine
Men eftersom jag vet vart jag har mig själv så blir jag mer misstänksam mot TLV,
as simple as that
min tanke var från början att en ensamvarg inte vill vill få "alla" ( inkl ulvarna) att tro att nån annan är ensamvarg, men inser att det kan vara en tankevurpa....
Alltså min tanke var att ensamvargen vill ju inte att de ska försöka käka den för att de tror nån annan är ensamvarg?
ok jag ser hur du tänker, men du behöver skifta spår....Ärligt talat så blir jag litemer misstänksam mot dig här och nu!
Om du sitter i lyan så är det ju klart att du visste att Du inte var ensamvarg. TLV hade tagit upp tanken om dig som varg, ni fattar att hon kanske är vargen. Frågan är ju bara varför Emtherlia röständrade - kan det vara så enkelt att hon råkade lägga en kollega som var tänkt som eventuellt alibi...
Men så kommer rösterna. TLV på Klara, Emro på Klara och sen du också på Klara - kan detta vara bekräftelsen på att lyan fattat att TLV är ensamvarg? genom att rösta samma som hon?
Men vore det inte ett väldigt vågspel för lyan att lägga sina röster så att de tillsammans med ensamvargen utan inblandning av goda röstar ut en god bara för att visa sig för ensamvargen? Det känns som ett väldigt högt spel isf. Jag tror inte på att både Q4 och Emro är ulvar faktiskt. Däremot så tror jag inte att de står på samam sida alls så om Emro är ulv så borde Q4 kunna hållas lite åt det godare hållet. Och tvärtom.Ärligt talat så blir jag litemer misstänksam mot dig här och nu!
alltså jag är rädd för att jag gjort en tankevurpa i att förutsätta att ensamvargen inte *borde* försöka få alla andra( inkl ulvarna) att tro att nån annan är ledarvarg? för då riskerar den att den blir käkad ( iofs immun mot en ulvattack , men ändå ett wasted käk , sett från den onda sidan? + osäkerhet om det var ledarvargen de råkade på, eller den ängeln skyddat , eller om ett brev med beskydd delats ut?)Vill du utveckla detta lite? Jag hänger inte riktigt med i hur du menar och det känns lite olustigt att bli anklagad för något utan att förstå teorin bakom.
Måste jag vara något av det?alltså jag är rädd för att jag gjort en tankevurpa i att förutsätta att ensamvargen inte *borde* försöka få alla andra( inkl ulvarna) att tro att nån annan är ledarvarg? för då riskerar den att den blir käkad ( iofs immun mot en ulvattack , men ändå ett wasted käk , sett från den onda sidan? + osäkerhet om det var ledarvargen de råkade på, eller den ängeln skyddat , eller om ett brev med beskydd delats ut?)
därav min fundering på om du verkligen är ensamvargen? och därav mer troligt i lyan?
du får gärna motbevisa mig
nejMåste jag vara något av det?
det beror på vilken lya det är, och om alla är online sas för att diskutera ihop sigÅh andra sidan förstår jag inte heller varför ngn i lyan skulle öppet försöka visa vem man tror är ensamvargen. Borde inte det istället enbart diskuterats i lyan isf? De onda vill väl ha kvar ensamvargen och att då ev. outa den till alla goda vore en märklig strategi.
Men va?!?! Finns det mer än en lya?det beror på vilken lya det är, och om alla är online sas för att diskutera ihop sig
men du har poänger!
nämenMen va?!?! Finns det mer än en lya?
Känner att jag måste gå tillbaka till start och läsa rollerna igen..
Hahanämen
alltså det beror på vilka som ingår i lyan och inget annat
alltså jag saknar en hel del i diskussionerna just nu....
@Paddington
@Emro ( hur var det nu med inaktivitet egentligen?)
@Snurrfian
vore trevligt med input..
ok du bjöd på denEmro smider planer,
Varsågod, trevligt att jag kunde stå till tjänst. Smider mest planer kring vem som mest förtjänar en röst av mig i lynchen. I övrigt känner jag mig osedvaligt planlös, i vanlig ordning.ok du bjöd på den
vilka planer?