Har hittat dator och sticka nu och ägnat de senaste två timmarna åt att läsa igenom leken lite bättre. Ska klura lite när jag är i stallet och återkommer lite senare med lite mer tankar.
Kort så här långt tycker jag att cirkus och Paddington driver leken framåt och verkar leta onda, båda är i och för sig slipade spelare men som onda borde de inte ha pekat ut Emtherlia så tydligt som ulv som åtminstone cirkus gjorde om de satt i lyan. Tror inte heller att någon av dem skulle göra det som ledarvarg.
Jag håller även med cirkus om att quater4ever går att känna igen nu, det betyder egentligen inte att hon är god men hon jag tvekar för tillfället på att sätta henne som ond så min röst kommer förmodligen inte att hamna där idag.
Emro är en ny bekantskap för mig men jag håller med om att det är något som skaver där. En annan som jag funderar lite på är Habina, jag tycker att hon brukar vara väldigt aktiv och driva leken framåt men jag får inte den känslan av henne i den här leken och det stör mig lite.
Intressanta tankar om Habina!