Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ledsen men jag har förlitat mig på att ngn annan skulle fixa en. Har inte hunnit med det självIngen röstlista?
FYFAN
Var är alla röstlistor när man behöver dom.
Jag förstår hur ni tänker men jag har inte kommit igång än Tror det här är ganska normalt spelande för mig.Kan också hålla med om vissa funderingar kring Artline. Dels har hon varit lite av en doldis och det som framkommit har inte direkt varit egna misstankar mot andra utan mer frågor om förtydliganden från andra om hur de menar med sina teorier.
Jag vet inte hur Artline brukar spela, eller ens har spelat tidigare så det är oklart om det är taktik från hennes sida eller inte.
Jag förstår hur ni tänker men jag har inte kommit igång än Tror det här är ganska normalt spelande för mig.
Är väldigt missnöjd över rösten på dig så jag hoppas du kan förlara dig istället för att bli lynchad. Hade jag haft mer tid innan DL så hade jag nog röstat på någon annan. Men nu hann jag inteKom precis tillbaka! Hinner ju inte förklara mig, är inte ond!! Har bara haft lite otur när jag skrivit idag verkar det som. Ska se över mina inlägg och svara er strax ( om jag får om jag inte blir lynchad då, men då får ni ju iallafall veta att jag inte är ond )
Nu ska jag se om jag kan hitta min sticka till nätet så att jag kan läsa igenom leken ordentligt och kanske bidra med något... Det här med att bara spela från telefon fungerar verkligen inte för mig!
ok där fick du mina ögon på dig!Jo, Emtherlia måste ju ha haft någon anledning till sin röständring.
Jag tror att det kan vara så att hon insåg efter att ha läst vissa andras teoriinlägg att q kanske kan vara ledarvargen och om hon själv då är i lyan är det ju dumt att rösta ut just den. En orutinerad (sorry Emtherlia) ulv skulle kunna göra så
Intressant teori.Jo, Emtherlia måste ju ha haft någon anledning till sin röständring.
Jag tror att det kan vara så att hon insåg efter att ha läst vissa andras teoriinlägg att q kanske kan vara ledarvargen och om hon själv då är i lyan är det ju dumt att rösta ut just den. En orutinerad (sorry Emtherlia) ulv skulle kunna göra så
Röstlista
(paddis kom först )
Ursäkta om jag missat någon förklaring från din sida, men hur kommer det sig att du ändå la en andraröst? Hade du missat att det redan fanns en röst på bollen1 eller var du på riktigt misstänksam?