Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flera har reagerat på quater4evers kommentar om den kvarvarande tvillingens immunitet mot käk och att ledarulven kunde käka den. Det är även det jag har reagerat mest på idag så
FiaM röstar på quater4ever

Helvete, jag missade att Q redan hade röster på sig... :( Jag vill ju inte vara med och rösta ut någon på så lite att gå på... :arghh:

Kan också hålla med om vissa funderingar kring Artline. Dels har hon varit lite av en doldis och det som framkommit har inte direkt varit egna misstankar mot andra utan mer frågor om förtydliganden från andra om hur de menar med sina teorier.
Jag vet inte hur Artline brukar spela, eller ens har spelat tidigare så det är oklart om det är taktik från hennes sida eller inte.
Jag förstår hur ni tänker men jag har inte kommit igång än :p Tror det här är ganska normalt spelande för mig.

Nu ska jag se om jag kan hitta min sticka till nätet så att jag kan läsa igenom leken ordentligt och kanske bidra med något... :cautious: Det här med att bara spela från telefon fungerar verkligen inte för mig! :banghead: :arghh:

Jo, Emtherlia måste ju ha haft någon anledning till sin röständring.
Jag tror att det kan vara så att hon insåg efter att ha läst vissa andras teoriinlägg att q kanske kan vara ledarvargen och om hon själv då är i lyan är det ju dumt att rösta ut just den. En orutinerad (sorry Emtherlia) ulv skulle kunna göra så

Kom precis tillbaka! Hinner ju inte förklara mig, är inte ond!! Har bara haft lite otur när jag skrivit idag verkar det som. Ska se över mina inlägg och svara er strax ( om jag får om jag inte blir lynchad då, men då får ni ju iallafall veta att jag inte är ond :) )
Är väldigt missnöjd över rösten på dig så jag hoppas du kan förlara dig istället för att bli lynchad. Hade jag haft mer tid innan DL så hade jag nog röstat på någon annan. Men nu hann jag inte :(

Nu ska jag se om jag kan hitta min sticka till nätet så att jag kan läsa igenom leken ordentligt och kanske bidra med något... :cautious: Det här med att bara spela från telefon fungerar verkligen inte för mig! :banghead: :arghh:

Jag vet! Det är därför jag inte skriver så mycket på dagarna. Helt hopplöst!!

Tror denna stämmer??

DL 2
16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever
19:04 bollen__ röstar på Emtheralia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar sin röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på Quarter4 ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TLV röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på klara
22:00 cirkus röstar på emtherlia
22:00 FiaM röstar på quater4ever

Emtherlia 3
Klara 3
Quarter4Ever 2
EmmaN 2
Emro 2
Mirtai 1

Jag tror att det kan vara så att hon insåg efter att ha läst vissa andras teoriinlägg att q kanske kan vara ledarvargen och om hon själv då är i lyan är det ju dumt att rösta ut just den. En orutinerad (sorry Emtherlia) ulv skulle kunna göra så
ok där fick du mina ögon på dig!
Jag vet att jag inte sitter i lyan/ är ledarvargen, det är bara IRL som gör att jag är ofokuserad och inget annat!

Röstlista ;)

DL 2
(16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever)
19:04 bollen__ röstar på Emtheralia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på Emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på quarter4ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TeamLundVer röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på Klara
22:00 cirkus röstar på Emtherlia
22:00 FiaM röstar på quarter4ever

quarter4ever 2
Emtheralia 3
Mirtai 1
Emro 2
EmmaN 2
Artline 1
Klara 3

(paddis kom först :p)

Intressant teori.

Ursäkta om jag missat någon förklaring från din sida, men hur kommer det sig att du ändå la en andraröst? Hade du missat att det redan fanns en röst på bollen1 eller var du på riktigt misstänksam?

På grund av tekniskt strul. Jag har en dator från strax innan andra världskriget och avskyr buke. Det tar evigheter att ladda sidor och när jag skriver hänger texten inte med. Därav att det tar tid att skriva inlägg och jag kan inte alltid ladda upp de nya inlägg som kommer under tiden. Jag trodde att jag la första rösten på bollen__.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar