Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med om ulvarna och tillägger att misslyckandet gärna får innebära att de käkar Snow... Annars kommer väl två att käkas imorgon?Typiskt! Håller tummarna för att ulvarna misslyckas inatt och att vi får ut en ond imorgon iallafall.
Färgad röstlista:
DL 2
(16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever)
19:04 bollen__ röstar på Emtheralia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på Emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på quarter4ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TeamLundVer röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på Klara
22:00 cirkus röstar på Emtherlia
22:00 FiaM röstar på quarter4ever
Okej, jag kan se vad ni menar med räddningsförsöksbabblet. Jag tror att jag kanske snurrade in mig lite väl långt i mina egna tankar. Det tog nämligen ett tag även för mig att komma ihåg hur jag hade tänkt haha. Sorry! Men jag tänkte såhär;
Mirtai ändrar röst till bollen__. Det ses av oss andra som ett räddningsförsök från Mirtais sida. Ja det är självklart ett räddningsförsök men jag tror att det även kan vara ett sätt att försöka få bort misstankarna från dig då du (om du nu är ulv) visste att bollen__ var god. Att räddningsrösta för att du inte ska åka och samtidigt då få ett alibi i och med din räddningsröst. Alltså ett sätt att inte bli så granskad, för att du räddningsröstade så att du inte skulle åka ut och då blir du inte lika lätt misstänkt som ulv när du röstade på den goda bollen__. Nej jag inser att det är heeeeelflummigt! Jag kan inte förklara bättre. Hänger ni med lite på hur jag menar? @Mirtai @Artline ?
Håller med om ulvarna och tillägger att misslyckandet gärna får innebära att de käkar Snow... Annars kommer väl två att käkas imorgon?
Alltså jag... Vet inte alls. Har skumläst ikapp mig och känner att jag inte blir särskilt mycket klokare.
Paddington tycker jag resonerar vettigt, men inte sjutton vågar jag därmed säga att hon är god heller?!
Quarter4ever känns inte alls lika på, taggad och fokuserad som hon brukar, men är det IRL som strular för henne är det klart att det påverkar lekandet också.
Emro tycker jag bara blir skummare och skummare. Istället för att skriva att hon hade fel och slarvläste, fortsätter hon istället och pratar om att hon hittat på en teori. Det känns verkligen inte som en god person, hellre en supertunn och dålig teori som man faktiskt tror lite på, än en påhittad på skoj-teori. Nu gick det ju bra, på så vis att de andra som lurades av Emro ändå inte röstade på mig, men det hade lika gärna kunnat sluta med att jag blev lynchad. Vilket inte känns så smart om Emro var god. Så hon är fortsatt på min misstankelista.
Resten av er... Sorry, men ni har inte fastnat på samma sätt. Jag känner att jag spelat värdelöst hittills den här leken, men lovar bot och bättring imorgon.
Jo, då alla blir totallurade och ser bara räddningsrösten. Nej men skämt åsido, jag ser också att mitt resonemang inte håller. Jag skrev att jag snurrade in lite väl mycket i mina tankar och försökte förklara dem så gott det gick i inlägget du citerade. Jag förstår att ni inte förstår hur jag menar när jag knappt gör det själv..Jag klipper bort en del - men jag begriper inte hur du kan få röständringen till ett ALIBI.
DL 2
16:22 Emtherlia röstar på quarter4ever
19:04 bollen__ röstar på Emtheralia
20:39 EmmaN röstar på Mirtai
21:08 Habina röstar på emro
21:51 Mirtai röstar på EmmaN
21:51 Emtherlia ändrar sin röst till Artline
21:55 Snurrfian röstar på Quarter4 ever
21:55 Klara röstar på Emtherlia
21:56 TLV röstar på Klara
21:56 Paddington röstar på Emro
21:58 Artline röstar på EmmaN
21:59 Emro röstar på Klara
22:00 quarter4ever röstar på klara
22:00 cirkus röstar på emtherlia
22:00 FiaM röstar på quater4ever
annars får vi hoppas på att ledarvargen käkar en ulvOm vi inte får ut ledarvargen i lynchen.
Okej, jag kan se vad ni menar med räddningsförsöksbabblet. Jag tror att jag kanske snurrade in mig lite väl långt i mina egna tankar. Det tog nämligen ett tag även för mig att komma ihåg hur jag hade tänkt haha. Sorry! Men jag tänkte såhär;
Mirtai ändrar röst till bollen__. Det ses av oss andra som ett räddningsförsök från Mirtais sida. Ja det är självklart ett räddningsförsök men jag tror att det även kan vara ett sätt att försöka få bort misstankarna från dig då du (om du nu är ulv) visste att bollen__ var god. Att räddningsrösta för att du inte ska åka och samtidigt då få ett alibi i och med din räddningsröst. Alltså ett sätt att inte bli så granskad, för att du räddningsröstade så att du inte skulle åka ut och då blir du inte lika lätt misstänkt som ulv när du röstade på den goda bollen__. Nej jag inser att det är heeeeelflummigt! Jag kan inte förklara bättre. Hänger ni med lite på hur jag menar? @Mirtai @Artline ?
Mirtai – Har gjort en del inlägg men mycket OT. Upplever att hon flyter med lite i bakgrunden. Röstade på snurrfian först för att hon skriver väldigt bra onykter. Ändrade sedan till den goda bollen. För att rädda sig själv eller för att det ska se ut som att hon försöker rädda sig själv men i själva verket är en ulv som försöker få bort misstankarna ifrån sig. Håller ögonen öppna på Mirtai.
Hmm, jag har klippt och klistrat lite i mitt dokument och det har uppenbarligen hamnat fel. Kolla på det övriga jag skrev om dig som nybörjare. Nybörjare och ringrostig hör ju inte ihop Ber om ursäkt för felskrivningen.
Jag menade inte du låtsades rädda dig själv, mer att det kunde finnas fler anledningar än bara att rädda dig själv. Men jag ser att det är heltokigt formulerat.
Japp!
Inte mycket förhoppningsvis !
Och slarvig skrivning skulle jag vilja tillägga där
Hoppade inte över, men de övriga hade lagt så mycket fina reflektioner om de rösterna att jag valde att koncentrera mig på de udda
Utöver mina konstiga formuleringar kring dig och min felskrivning om Emtherlia, vad har jag skrivit fel på och vad är konstiga resonemnag? Så jag kan förklara vad jag menar?
annars får vi hoppas på att ledarvargen käkar en ulv
ok det missade jag- då blir det mer begripligt hur du menade.. måste läsa ikapp nu när jag får chansenTidsbrist för att hon är den som har färst (få, färre, färst) inlägg av alla som är kvar i leken PLUS hennes teoriinlägg där hon också talar om att hon hade velat bli utbytt, men inte hann be om det förrän den enda inbytespersonen - boll2 redan fåttt Koppens roll.
Stämmer och jag läste just igenom beskrivningen av den rollen och Snow är immun mot en ulvattack...Om vi inte får ut ledarvargen i lynchen.
Quater4ever fick min röst idag och jag börjar fundera på om det var en miss. Ska ta och leta rätt på den där jäkla sticka så att jag kan läsa vad hon har skrivit ordentligt. Tillsvidare sätter jag henne som neutral försiktigt mot god.
Japp! Ogillar det då jag ofta tycker att det känns som att jag stjäl andras röstmotiveringar. Jag håller med om att det blev lite skumt och säkert alldeles jätteoförståeligt för alla som inte fanns i min hjärna precis när jag skrev inlägget.Visst var det du som skrev att du var rädd för att lägga andra röster eller något? I sådanfall förstår jag nog nog lite men det är ändå skumt. Väldigt rörigt blev det att försöka förstå
ok det missade jag- då blir det mer begripligt hur du menade.. måste läsa ikapp nu när jag får chansen
Det vill jag med veta. Inte för att jag har varit särskilt misstänksam mot Q men för att se om vi kan få mer hjälp på traven att inte lyncha godaVad har fått dig att omvärdera Q?
Du är nästan för skum för att vara ulv Eller så är du skum för du är ulv Vi får se hur det utvecklasJapp! Ogillar det då jag ofta tycker att det känns som att jag stjäl andras röstmotiveringar. Jag håller med om att det blev lite skumt och säkert alldeles jätteoförståeligt för alla som inte fanns i min hjärna precis när jag skrev inlägget.
HahahaDu är nästan för skum för att vara ulv Eller så är du skum för du är ulv Vi får se hur det utvecklas