och nu gick du in i en vägg också - du behöver helt klart bättre glasögonja det står det ju![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och nu gick du in i en vägg också - du behöver helt klart bättre glasögonja det står det ju![]()
inte för att jag nu har den rollen men bara för diskussionen, varför inte?Som sagt hon röstade på Klara i båda lyncherna. Så hon bör i allafall inte vara den med utslagsröst.
så du tror att Emtherlia är ulv?Jo, Emtherlia måste ju ha haft någon anledning till sin röständring.
Jag tror att det kan vara så att hon insåg efter att ha läst vissa andras teoriinlägg att q kanske kan vara ledarvargen och om hon själv då är i lyan är det ju dumt att rösta ut just den. En orutinerad (sorry Emtherlia) ulv skulle kunna göra så
och nu gick du in i en vägg också - du behöver helt klart bättre glasögon
![]()
så du tror att Emtherlia är ulv?
inte för att jag nu har den rollen men bara för diskussionen, varför inte?
vad hindrar att det var lottning i första dl och utslagsröst i andra?
jag tyckte du hade en trevlig slutsats men tyvärr på felaktiga premisserDags för en till pudel, jag hade skrivit att hon röstade på bollen i mina anteckningar... Glöm det jag skrev om Q i mitt tidigare inlägg!![]()
alltså jag är också rätt tveksam till Emtherlia, men då baserat på det att jag tycker att hon nog är en av dem som spridit mest misstankar omkring sig. Jag blir mest bara osäker på om det är en nybörjargod än en ond?Ja det är i allafall en rätt klar möjlighet som jag ser till varför hon ändrade sin röst
ok då är jag med digEgentligen ingenting när jag tänker efter. Det kan ha varit extraröst inblandat också.
Men hade du röstat bollen__ - Klara hade indikationerna varit desto större.
Ja det var en uddaröst, Art fick inga fler.. Jag fattar inte riktigt hennes röständring. Eller vad den kan tänkas betyda. Hmmjag tyckte du hade en trevlig slutsats men tyvärr på felaktiga premisser
du får gärna återkomma till slutsatsen
alltså jag är också rätt tveksam till Emtherlia, men då baserat på det att jag tycker att hon nog är en av dem som spridit mest misstankar omkring sig. Jag blir mest bara osäker på om det är en nybörjargod än en ond?
Men du baserar det fortfarande på att jag skulle vara ledarvargen och hon därför efter lyans rådgivning/input ändrar rösten? till artline ( tror det är en uddaröst igen dessutom- får titta lite på det?)
jag kan hålla med om att den är skum faktiskt! Inte för att jag har nåt emot att hon ändrade den från mig, frågan är ju varför?Ja det var en uddaröst, Art fick inga fler.. Jag fattar inte riktigt hennes röständring. Eller vad den kan tänkas betyda. Hmm
Jag tycker att Emtherlia gör det lätt för sig med sig röst på Q. Den känns på något sätt.. bekväm. Nu ser jag att hon ändrar sin röst till Art, men mina funderingar kvarstår ändå.
Jag vet inte hur Artline brukar spela
Ställa frågor och veta hur andra tänker kanske är mitt sätt att hitta ulvar?
Jo, Emtherlia måste ju ha haft någon anledning till sin röständring.
Jag tror att det kan vara så att hon insåg efter att ha läst vissa andras teoriinlägg att q kanske kan vara ledarvargen och om hon själv då är i lyan är det ju dumt att rösta ut just den. En orutinerad (sorry Emtherlia) ulv skulle kunna göra så
Dags för en till pudel, jag hade skrivit att hon röstade på bollen i mina anteckningar... Glöm det jag skrev om Q i mitt tidigare inlägg!![]()
Jag tror att det finns en risk att hon är ond. Jag baserade ju teorin om att hon kunde vara god på ett fel. Samtidigt vill jag fortfarande läsa igenom vad hon har skrivit från en dator istället för telefonen innan jag drar en ny slutsats, men det gäller för alla kvarvarande deltagare.Så du tror att Q är ond igen?
Men det gjorde du ju inte - Q4 fick ju bara två röster e Emtherlias ändring...
Hmmm, vet du ngt om Q som gör att du vet att det är fel att rösta ut henne??![]()
Precis som Cirkus skriver så hade jag tänkt lägga en rätt obetydlig röst eftersom jag helt enkelt inte hade hunnit läst igenom ordentligt och då känns det fel att lägga en röst på någon som har fler röster och jag inte har en susning om personen faktiskt är ond eller om det är ulvar som försöker få ut en god.jag reagerar på detta! det känns som du vet nåt som gör att du vet att det vore dumt för de goda om jag ryker?
nu ser det ju ut som jag kanske inte ryker- MEN det finns extraröster också antingen via paket eller byfånen så tar det inte för givet, så OM jag ryker vill jag ändock peka på det jag finner mycket skumt just nu.