lite tankar från mig så här innan nattDL ifall jag inte får chansen efter....
1.
cirkus har haft funderingar kring mentorn och sponsorn ( innan rollerna tillsattes) samt funderingar kring lynchen i DL1 Verkar spela något avvaktande men ändå med en klar syn på vad som händer, röstar på Emtherlia igår Kvarstår som neutral men hoppas hon tillhör de goda denna gången
2.
Mirtai ett osäkert kort. Hon brukar iofs alltid vara skum i början av lekarna, så det behöver inte betyda något för vilken roll hon har egentligen. Var uppe i lynch mot bollen__ 1 i DL1, och klarade sig. Hur det gick till är en svårlöst nöt att knäcka , det finns många olika scenarion. Jag tycker att hon ryckte upp sig i går, och kommer med flera inlägg som jag uppfattar som skarpa. Hon har också varit misstänkt av många, så sammantaget får hon kvarstå som neutral med ett öga på sig
3.
Lobelia tvilling- Katniss käk nattDL1, istället för Peeta , Peeta är immun mot ett käk från lyan, men inte från ev käk från ensamvargen
4.
EmmaN Jag tycker EmmaN har börjat bra, skriver mycket jag kan hänga med i och verkar hålla koll på de flesta i leken. Jag kan på något konstigt sätt begripa vad hon menar med att mirtais räddningsröst egentligen skulle kunna vara något annat, och det gjorde jag redan när jag läste hennes sammanställning. Så jag tyckte faktiskt att hon hade koll på de flesta i leken, även om det verkar ha infunnit sig ett skrivfel om Emtherlias ringtrostighet. Jag ser inget som tyder på ondhet hos EmmaN så här långt, men får stå som neutral då jag heller inte kan se godhet
5.
bollen__ 1 bybo lynchades DL1
6.
Habina ja hon har mest fått ägna sig åt att bestrida vad hon påståtts skrivit igår, så behöver se mera av henne och vilka andra funderingar hon har, hon skriver själv att hon är lite lost i går kväll så fortfarande ganska anonym för mig.
7.
Klara – bybo Lynchades DL2
8.
Emtherlia Jag har gått igenom henne i ett särskilt inlägg tidigare. Jag upplever att hon hittar ulvar bakom varje sten väl entusiastisk, men då hon är så ny så tycker jag det är svårbedömt vad det kan bero på. Men jag har definitivt ögonen på henne, för hon sticker ut lite! Ändrade sin röst på mig i går till Artline istället. Förefaller som hon vill visa att hon är god och inte luden, svarar på flera inlägg från i går, svårbedömt fortfarande vart hon står så får kvarstå med ett öga på sig
9.
quarter4ever det är jag!!
10.
FiaM hm har inte skrivit så mycket, la en i mitt tycke typisk förstadagsröst på koppen i DL1 ,fick pudla till Habina om vad hon egentligen skrivit . FiaM kommer med flera tankar i går som gör att jag har hopp om att hon spelar på den goda sidan. På det sätt hon funderar och resonerar känns ärligt. Neutral men med en aning åt det godare hållet
11. (Koppen)
bollen__2 koppen har blivit ersatt av bollen__2 pga inget internet på campingen. bollen__2 har tydligen bestämt sig för att lämna Mirtai/bollen__1/ snurrfian från igår åt sidan för att grunna över den lynchen senare. Vill granska de andra rösterna istället... Men kommer ändå med lite funderingar kring extraröster/ borgmästarens utslagsröst etc. verkar hålla med Mirtai om att borgmästaren högst troligt inte röstat på Mirtai igår, samt håller med klara om att troligen har inga extraröster använts alls igår, om inte det är så att nån som var uppe i lynchen lagt en för att rädda sig själv. Röstar på Emtherlia för hennes svaga teori mot mig. Så sammantaget , tja hon får vara neutral men ett plus i kanten för att hon verkar reagera på Emtherlias tunna motivering till röst på mig
12.
Emro ringrostig, men kämpar på med översikter. En del känns som bra funderingar och sedan är det en del från ffa första dagen jag funderar över- men kanske kan det tillskrivas ringrostigheten? Har ingen aning om hennes spelstil heller , då jag aldrig spelat med henne innan. Har mina ögon på sig efter gårdagen ändå, det är många som funderar över henne, så även jag
13.
Artline väldigt anonym för mig även om hon kommer med lite inlägg i går. Dock tycker jag inte det säger så mycket om vart hon står så får kvarstå som neutral
14.
TeamLundVer en annan återvändare.Lite ringrostighet här också, fullt förståeligt. klargör under gårdagskvällen en del om sina funderingar och inlägg. Men fortfarande kan jag inte sätta henne som något annat än neutral
15.
Snurrfian var osynlig i går och förefaller ha haft tidsbrist , kan lika gärna vara god som ond, så då får hon vara neutral
16.
Paddington Jag tycker björnen verkar leta ulvar på ett systematiskt sätt. Vi verkar tänka ganska lika, bara jag får till kommateringarna
Fått ett gott intryck av Paddington så här långt, men tillräckligt erfaren räv är hon för att lura mig ner i dyngstan också. Men hoppas hon är på min sida i denna leken baserat på det hon skriver. Neutral är ändå det enda jag kan säga tills vidare.