Jag ska åka till stallet och kolla till hästarna så jag måste rösta nu, hoppas att jag ska hinna in och kika lite inför DL och ändra röst om mina misstankar ändras.
Slutsatsen av mitt förra inlägg är väl egentligen att jag har Emtherlia, Mirtai och Emro som mest misstänkta idag. Jag har för lite på Emtherlia för att jag ska vilja följa bollen__ och eventuellt påbörja ett drev. Så då står det mellan Emro och Mirtai. Nu blir det lite upprepning men det får ni överleva.
Emro var den som startade skriverierna mot Habina om något Habina inte ens hade skrivit och sedan röstade där. Emro har haft ett speluppehåll på några år och ställer lite frågor om hur man ska göra som egentligen inte behöver vara konstigt men skulle det kunna vara så att hon försöker förvirra genom att fråga i tråden för att framstå som ny och lite förvirrad för att komma undan lättare?
Mirtai flyter med lite i bakgrunden. Röstade på Snurrfian med en svag teori igår men ångrade sig sedan när hon fick lite kalla fötter och inte ville att någon skulle åka på en så svag teori. Ändrade då rösten till bollen__ som visade sig vara god. För att rädda sig själv eller för att få det att se ut som ett räddningsförsök? Det är frågan.
EmmaN röstar på Mirtai då jag tror att hon kan vara ulv som försökte få sin röst på bollen__ att se ut som ett räddningsförsök och att hon skrivit en hel del men mycket OT och inte så mycket egna funderingar. Flyter med lite helt enkelt.