Det här tycker jag är ett bra resonemang som sammanfattar ganska bra det som hände kring röstningen igår. Så idag tycker jag vi lynchad LL så att vi får facit.efter att ha skrivit min totalsammanställning så började tankarna löpa fritt och det känns som om det finns två knutar att försöka kika närmare på idag.
Cirkus/Snurrfian/Mirtai
Cirkus funderar över rollerna sponsor/mentor innan rollerna blivit utdelade.
Snurrfian finner funderingarna misstänkt eftersom hon tycker det är glasklart beskrivet.
Mirtai röstar på Snurrfian utifrån att Snurrfian är för redig när hon teoriar - har inget att göra med Snurrfians misstankar mot Cirkus
Cirkus röstar på Mirtai pga de svaga misstankarna
klara röstar på bollen för hon tror denne ville rädda Mirtai.
Artline tycker både Mirtai och Snurrfian är skumma men inte tillräckligt för att rösta på någon av dem
FiaM tycker Snurrfian är skum - dennes misstankar mot Cirkus fråga
TLV tar upp att Mirtai funderat över Snurrfians frågor till Cirkus, vilket Mirtai inte gjort.
Q röstar på Klara för hon funderar över om Klara försöker vända blickarna från Mirtai/Snurrfian
Habina/Emro/Emtherlia/TLV/FiaM
Habina skojar innan rollerna är utdelade och när hon får sin roll säger hon att hon kan ta det lugnt (gå och sova)
Emro skriver att bara ulvarna behöver ta det lugnt, övriga behöver oroa sig för käk - Noterbart är att detta är innan första DL och första natten behöver ingen oroa sig för käk, för första käket sker inte förrän Natt1.
Emtherlia och TLV hakar på Emros tankar, men Emtherlia inser att hon har fel efter Habinas påpekande
FiaM funderar i samma banor, uppmärksammas av Habina, går tillbaka och kikar vad som egentligen skrivits och gör sedan en pudel.
Emro röstar på Habina
Habina röstar på Emro
Artline röstar på TLV för att hon tycker både TLV och Emro är skumma som tycker ulvar är medvetet lugnare
Skämt åsido. Ska försöka ta mig tillbaka i leken Och i lugn och ro försöka reda ut vad som hände. Senare. Just nu hinner jag inte.