1
. cirkus har inte varit med så mycket mer än med funderingar kring mentorn och sponsorn ( innan rollerna tillsattes) sam funderingar kring gårdagens lynch. Vill se mer av cirkus för att kunna säga något annat än neutral så länge
2.
Mirtai ett osäkert kort. Hon brukar iofs alltid vara skum i början av lekarna, så det behöver inte betyda något för vilken roll hon har egentligen. Var uppe i lynch mot bollen__ 1 igår, och klarade sig. Hur det gick till är en svårlöst nöt att knäcka , det finns många olika scenarion. Hon får gå som neutral , men med ett öga på sig
3.
Lobelia tvilling- Katniss käk nattDL1, istället för Peeta , Peeta är immun mot ett käk från lyan, men inte från ev käk från ensamvargen
4.
EmmaN tycker EmmaN har börjat bra, skriver mycket jag kan hänga med i och verkar hålla koll på de flesta i leken, men får ändå stå som neutral så länge
5.
bollen__ 1 bybo
6.
Habina ja hon har mest fått ägna sig åt att bestrida vad hon påståtts skrivit igår, så behöver se mera av henne och vilka andra funderingar hon har
7.
Klara jag röstade på henne igår, upplevde att det vände i röstningen igår mot bollen__, det behöver inte betyda att klara är ond, men jag reagerade igår, och håller ögonen på henne för stunden, men har inte gjort så mycket mera avtryck än idag att jag kan hålla henne för annat än neutral skulle gärna vilja se mera av henne
8.
Emtherlia Jag har gått igenom henne i ett särskilt inlägg tidigare. Jag upplever att hon hittar ulvar bakom varje sten väl entusiastisk, men då hon är så ny så tycker jag det är svårbedömt vad det kan bero på. Men jag har definitivt ögonen på henne, för hon sticker ut lite!
9.
quarter4ever det är jag!!
10.
FiaM hm har inte skrivit så mycket, la en i mitt tycke typisk förstadagsröst på koppen igår,fick pudla till Habina om vad hon egentligen skrivit igår och har inte kommit med något inlägg idag som egentligen handlar om leken. behäver se mer av FiaM för att kunna få en uppfattning om vart hon står
11. (Koppen)
bollen__2 blivit ersatt av bollen__2 idag pga inget internet på campingen. bollen__2 har tydligen bestämt sig för att lämna Mirtai/bollen__1/ snurrfian från igår åt sidan för att grunna över den lynchen senare. Vill granska de andra rösterna istället... Men kommer ändå med lite funderingar kring extraröster/ borgmästarens utslagsröst etc. verkar håla med Mirtai om att borgmästaren högst troligt inte röstat på Mirtai igår, samt hålelr med klara om att troligen har inga extraröster använts alls igår, om inte det är så att nån som var uppe i lynchen lagt en för att rädda sig själv. Röstar på Emtherlia för hennes svaga teori mot mig. Så sammantaget , tja hon får vara neutral men ett plus i kanten för att hon verkar reagera på Emtherlias tunna motivering till röst på mig
12.
Emro ringrostig, men kämpar på med översikter. En del känns som bra funderingar och sedan är det en del från ffa igår jag funderar över- men kanske kan det tillskrivas ringrostigheten? Har ingen aning om hennes spelstil heller , då jag aldrig spelat med henne innan. neutral
13.
Artline väldigt anomym för mig.? så kan inte säga något mer om henne för stunden.
14.
TeamLundVer en annan återvändare
Lite ringrostighet här också, fullt förståeligt. Tycker hon kämpar på bra så här långt , men får gå som neurtral tills vidare
15.
Snurrfian vartit osynlig idag Och det ät lite remarkabelt att hon verkar så ovillig att rösta på Mirtai igår, och lägger första rösten på bollen__1 som sedan lynchas. Håller mina ögon på Snurrfian, och vill gärna se mer av henne idag!
16.
Paddington Jag tycker björnen verkar leta ulvar på ett systematiskt sätt. Vi verkar tänka ganska lika, bara jag får till kommateringarna
Fått ett gott intryck av Paddington så här långt, men tillräckligt erfaren räv är hon för att lura mig ner i dyngstan också. Men hoppas hon är på min sida i denna leken baserat på det hon skriver. Neutral är ändå det enda jag kan säga tills vidare.