Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag säger inte att jag kan ta det lugnt. Jag säger ingenting om min sinnesstämning. Endast att jag nu lämnar leken för natten.
Ja det är så jag tänker också. Om det inte är en själv som riskerar lynchas så sparar man den väl.Ska jag gissa tror jag det är rätt osannolikt att det använts några extraröster igår alls. Varför slösa bort sin enda extraröst i dl 1 när man inte har koll på någon? Om man inte själv står inför risken att åka ut förståss.
Hm jag uppskattar å ena sidan att du uppfattar mig som skärpt men trots allt - även jag missar ett och annat. Precis som du och alla andra också kan göra.Q brukar vara skärpt men skriver sedan detta vilket får mig att fundera lite. Precis som LL kommer in och säger så står det faktiskt redan i rollbeskrivningen. Har Q inte tyckt det varit viktigt att veta eftersom hon är lurvig och inte kan ta den andra tvillingen direkt ändå?
Funderingar från mitt håll:
@EmmaN funderade lite kring antalet ulvar i leken och bybor. För mig är det självklart att bybor är plural och därmed fler än 1 person. Försöker hon få det att låta som att hon inte har en aning om hur många ulvar det finns när hon faktiskt vet det för att hon sitter i lyan?
@Snurrfian funderar lite på @cirkus trots att @cirkus funderingar kom innan rollerna blev utdelade.
@quarter4ever verkar fundera en del kring rollerna och hur de funkar. Mycket som kan hända!
@Mirtai Ska ut och springa och lägger kvällens första röst, rösen hamnar på på Snurrfian
@Habina Skriver att hon kunde sova lugnt efter att hon fick veta vilken roll hon har. Sover hon lugnt för att hon vet att det är hon som käkar och inte behöver oroa sig för att bli mat under natten?
@EmmaN Som du säger så måste man vända på allt! Det jag menade var suspekt var att du funderade över en "självklar" sak och på så sätt låtsas vrida och vända på saker som du egentligen vet om (i teorin att du är en ulv)
Jag kan väl erkänna att det inte är en stark teori.
@Paddington lägger en andraröst på Mirtai, det är alltid lite lurigt med andraröster… (säger jag som bara spelat en gång tidigare)
Och nu lade även @bollen__ en andraröst, fast på Snurrfian...
Emtherlia röstar på @Lobelia
Motivering för att hon har haft så få inlägg, nästan enbart röst-inlägget. Jag tror hon vill flyta med och inte synas
Jag gick tillbaka och läste nu, för jag var säker på att jag faktiskt hade läst att du kunde sova lugnt efter att du fått rollen tilldelad. Men jag läste fel för så har du ju inte skrivit. Jag tar tillbaka min misstanke, iaf för just det
Precis så
Nämen i just första DL så känns det lurigt eftersom man inte har något att gå på. Sen ska man naturligtvis rösta på den man tycker är lurigast. Svår balansgång!
De som röstade på bollen_
@Snurrfian - Var full Reagerar sedan på @cirkus funderingar kring roller. Första som röstar på bollen_ med en motivering om att bollen_s röstteori var sämre än Mirtais.
@Klara - röstade på bollen_ med en motivering om att bollen_ försökte skydda Mirtai och tror(?) hon lägger en uddaröst.
@Mirtai - Första som röstar och röstar först på Snurrfian med en ganska långsökt teori men ändrar sedan sin röst till bollen_ för att rädda sig själv.
Q brukar vara skärpt men skriver sedan detta vilket får mig att fundera lite. Precis som LL kommer in och säger så står det faktiskt redan i rollbeskrivningen. Har Q inte tyckt det varit viktigt att veta eftersom hon är lurvig och inte kan ta den andra tvillingen direkt ändå?