Sv: True Blood (ulvspel)
Jag ber inte om att du ska hålla med, utan fundera kring det på samma vis som du annars brukar göra vid kovändingsröster av samma typ. Att fullständigt strunta i det bara för att mina och Lindgrens inlägg anses allmänt konstiga är inte alls likt den spelstil jag är van vid från din sida.
Fast alltså, jag kan visst ta hänsyn till det, men för det behöver jag inte tro och ta efter dina teorier? Jag tror som sagt inte att Paddan hade spelat ett sådant spel som du indikerade vid något tillfälle tidigare, som jag svarade på. Jag tycker inte att dina teorier om Paddans spel och signaler till de onda är så trovärdiga. Hon KAN som sagt ha spelat efter något av dessa ändå, men jag tror inte att hon då försökt signalera något alls. För åtminstone jag hade aldrig förstått den typen av "signal", och jag har svårt att tro att många andra hade gjort det heller.
Jag tycker inte att era (främst dina) teorier om "onda Lorden" är klockrena. Varför skulle jag då hålla med er/dig?
Jag ber inte om att du ska hålla med, utan fundera kring det på samma vis som du annars brukar göra vid kovändingsröster av samma typ. Att fullständigt strunta i det bara för att mina och Lindgrens inlägg anses allmänt konstiga är inte alls likt den spelstil jag är van vid från din sida.