Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, det gick ganska bra Individuellt kom jag 3:a i WH, 2:a i Pleasure och med laget vann vi Helt oväntat faktiskt, vi hade som målsättning att inte komma sist!
*kl*
Så var denna helgen förbi. Jag är helt slut efter gårdagens urladdning, red min andra westerntävling någonsin och debuterade på C-nivå. Har varit skitnervös inför detta, då jag verkligen tyckt att jag tagit mig vatten över huvudet när jag gick med i vårat WA-lag div II, med en lånad, outbildad häst som är lika grön som jag på att tävla. Men skam den som ger sig, vi kom hem med några rosetter, både individuella och för laget
Men idag var jag nog snäppet gladare, red ut i vårvärmen (17 grader!!!) på unghästen, och passade på att galoppera på fälten innan de plöjs upp. Mötte en massa traktorer, hästar, galna människor på cykel, småkillar på mopeder, och hästen rör inte en fena. Bara lunkar på och lyssnar hela tiden vaket på mina signaler. Han är så jäkla duktig så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Ska iväg till ridhuset i helgen och rida, första gången på länge, ska bli spännande att se om han är lika cool där...
Hehe, det gick ganska bra Individuellt kom jag 3:a i WH, 2:a i Pleasure och med laget vann vi Helt oväntat faktiskt, vi hade som målsättning att inte komma sist!
Jo men jag tror att jag förstår, när jag tittade lite på bilden också. Tack, då ska jag träna på det inför tävlingen nästa helg . Min häst har haft halstäcke så det är alldeles för tunn man runt manken för att det skulle kunna bli snyggt på så många andra sätt...