Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror de gömmer sig så fort de får höra talas om att Figge och jag är på g
Inte för att säga något elakt om oss, men både hästen och ryttaren kan vara en aaaning besvärliga och envetna Det värsta är när häst, ryttare och tränare har helt olika idéer om vad som ska göras idag. Riktigt intressant att se faktiskt
Trail tycker vi om! Erik, titta hit och säg att du orkar med en fet ponnykorsning! Ojojoj vad påringningar folk kommer få ikväll! Den som svarar först får försöka sig på att lära oss något
Hur fasen får man veta allt sånt? Jag tycker jag försöker hålla koll på olika klubbar och tränares hemsidor, jag googlar för att hitta fler hemsidor, men på något sätt lyckas jag hitta alla aktiviteter efter de redan har varit.
Jag och LillMalin gjorde ridhuset osäkert idag! Jag red på romaltyglar och insåg, åter igen, att de är så gött att rida med romal! Den överblivna handen får nåt att göra, dom är tunga men stabila och jag kan inte fippla nåt utan tvingas rida med benen!
Klippte Liona för andra gången i år. Hon måste ha isbjörn i släkten, så som hennes päls växer! Så nu är hon ful igen Hoppas det växer ut nån mm snabbt!
Sky har känts otroligt trött så hon har ridits väldigt lite senaste 2v, jag vill dock hålla igång henne för jag ska på clinic mellan jul och nyår hos Peter Ljungberg och hon måste ju ha lite kondis tills dess.
Men idag åkte jag och vän till ridhuset, han red seriöst och tränade. Jag & Sky busred och provade att hoppa för första gången, hela 40cm tog vi oss över Hon tyckte det var skitkul och när jag satt där och red så lossnade det äntligen för mig i galoppen och jag kom ner i sadeln och hästen började arbeta. Häftigt!
Jag har haft lite trubbel med att jag har varit rädd men det lossnade en hel del idag!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.