Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gående gillar jag med och var det jag hade tänkt köra egentligen, men svårt att få plats med det när där är annat folk på gymet! De bakåt tycker jag blir lite lika bulgarian split squat fast inte lika vidriga, haha. Kan hända att jag byter till bss istället sista veckornaTror aldrig riktigt att jag reflekterat över det, men spontant gillar jag nog gående utfall bäst! Eller de när man har en skivstång på raka armar ovanför huvudet. Till skillnad från dig gillar jag inte de bakåt alls, har ofta svårt att få till en bra känsla där.
Åh det där saknar inte jag heller... Har börjat få lite valkar nu med av marklyften men ingenting i jämförelse med köttsåren man fick av crossfitenSaker jag inte saknat med att ha mer gymnastikövningar i träningen igen: Valkarna i händerna som uppstår av allt hängande och slängande i räcke
Vad lyxigt med gratis PT-timme! Längtar efter ett liv post föräldraledighet när jag har råd med lite PT! Och kul att lägga tiden på bänkKänns som en väldigt bra träningsvecka, ÄNTLIGEN.
Ridning, gym, ridning, promenad/vila, idag blir det långpass på gymmet, löpning imorgon och ridning på söndag
Och så ska jag snart försöka ta tag i det där gratis PT passet som SATS erbjuder.
En timme med bänk-teknik, tänker jag mig
Vad lyxigt med gratis PT-timme! Längtar efter ett liv post föräldraledighet när jag har råd med lite PT! Och kul att lägga tiden på bänk
Haha men bänk är svårt?! Du får dela med dig av de eventuella tipsen.Jamen visst
Känns som att jag började på 30kg i bänk typ och på nästan två år har jag kommit till 40-45kg.
Det är ORIMLIGT! Jag behöver hjälp
Jag känner mig klen som kör bänk på 40 kg och har PB på 45*3. Kanske inte är så klen? Har kört bänk typ två månaderJamen visst
Känns som att jag började på 30kg i bänk typ och på nästan två år har jag kommit till 40-45kg.
Det är ORIMLIGT! Jag behöver hjälp
Haha men bänk är svårt?! Du får dela med dig av de eventuella tipsen.
//mvh en som aldrig lyft mer än 45-ish kg i bänk
Jag känner mig klen som kör bänk på 40 kg och har PB på 45*3. Kanske inte är så klen? Har kört bänk typ två månader
Hur lång tid tog detta?! Herregud vad långt, sjukt starktCyklade den här turen förra helgen och början på veckan,, 105 mil cykling plus några mils vandring på Sevedeleden
Ok vad häftigt! Jag är imponerad5 dagar, en dag längre än planerat för det var snö uppe i Vimmerbytrakten och vägarna var glashala och gick inte att cykla på så jag fick gå till fots en hel del. Fast inte särskilt långt när man vant sig, körde den här typen av turer regelbundet förra året, i år blir det förhoppningsvis några längre
En yogamatta över bänken har hjälpt migVisa bifogad fil 141178
Körde ett ordentligt pass idag igen.
Kände mig rätt stark idag och kunde höja lite vikter + att jag la till hip thrust! Någon som har nått tips för att få det skönare för ryggen? Bänken skär in lite tycker jag, det är alltså inte övningen i sig som gör ont utan stödet mot ryggen.
Ah smart, ska testa!En yogamatta över bänken har hjälpt mig