Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessa har jag, till både löpning, cykel och gym!Ni som tränar med musik i öronen, vad har ni för hörlurar? Har aldrig haft trådlösa och tänker att det ser smidigt ut, men är samtidigt rädd att de ramlar ur i skogen?
Tack!Dessa har jag, till både löpning, cykel och gym!
Visa bifogad fil 130326
Tror det finns nåt slags snöre man kan fästa ihop dem med. Vet inte var jag såg det. Sen finns det ju trådlösa som har sladd mellan lurarna men inte till telefonen.Ni som tränar med musik i öronen, vad har ni för hörlurar? Har aldrig haft trådlösa och tänker att det ser smidigt ut, men är samtidigt rädd att de ramlar ur i skogen?
Jag har Jabra active elite. Är inne på mitt tredje par (skulle egentligen varit två men fick ett par utbytta tidigt då en hörlur la av). De sitter som berget på mig och sitter kvar oavsett vad jag gör. För mig är ljudkvaliteten superviktig och Jabra har väldigt bra ljud.Ni som tränar med musik i öronen, vad har ni för hörlurar? Har aldrig haft trådlösa och tänker att det ser smidigt ut, men är samtidigt rädd att de ramlar ur i skogen?
Jag har också Jabra, minns inte vilken modell nu men jag är också väldigt nöjd med dem. Har aldrig varit i närheten av att tappa dem och ljudet är mycket bra!Jag har Jabra active elite. Är inne på mitt tredje par (skulle egentligen varit två men fick ett par utbytta tidigt då en hörlur la av). De sitter som berget på mig och sitter kvar oavsett vad jag gör. För mig är ljudkvaliteten superviktig och Jabra har väldigt bra ljud.
Det där är ju en superbra "lägstanivå", om det är de där vikterna du kör efter en tids sjukdom!Uppstartspass efter sjukdom
Träningstid: 01h 08m
Knäböj: 10 x 20, 5 x 30, 5 x 30
Skivstångsrodd: 10 x 20, 10 x 23, 8 x 23
Marklyft: 10 x 40, 5 x 50, 5 x 50
Bänkpress: 12 x 20, 5 x 30, 5 x 30
Press: 10 x 10, 8 x 10, 8 x 10
Latsdrag: 10 x 20, 10 x 25, 10 x 30
Märktes att jag tog ett par extra vilodagar efter coviden, kändes bara bra att vara tillbaka
Jag stretchar aldrig vill minnas att det finns studier som visar att det hjälper i stunden/kortvarigt, men att träningsvärken kommer i samma omfattning oavsett. Det verkar dock inte vara dåligt heller så tycker du det är skönt är det bara att köra påSkuttade piggt (hmm ... nåja ...) till gymmet idag och cyklade först i 5 minuter, kunde ha högre motstånd. Bra det! Sen gick jag igenom alla maskinerna, utom en som är trasig, höjde vikterna på två och det kändes bra att få ta i lite mer.
Stretchar alltid benen efter varje benmaskin. Annars blir jag lite darrig.
Brukar ni stretcha efter/mellan övningarna? Man får väl mindre träningsvärk om man stretchar?