Hejsan alla! Jag gör ett litet (eller stort) inhopp här, fast jag inte brukar vara här nuförtiden. Hoppas det är okej
. Har brukat skriva om träning i mina fb-grupper, men min fb slutade fungera.
@Breaktown Grymt bra jobbat!
Tråkigt att du inte känner dig helt nöjd, hoppas det kommer när du smält det lite
. För det är en grym prestation!
Jag åkte Vasaloppet igår och är grymt stolt och nöjd! Sen klart det fanns saker jag kanske borde gjort annorlunda, men på det hela taget är jag jättestolt!
Fick mycket bättre position vid start (samma led, men mkt längre fram) och det gick bra i början, så slapp jaga rep som jag gjorde sist, så skönt! Sen ett par dippar plus sönderplogade nerförsbackar, men på det hela taget fint! Minns inte att 2019 kändes såhär jobbigt, jag var _slut_ efteråt, i Hökberg kände jag mig typ lite borta i huvudet, men jag persade rejält också så det gjorde väl sitt till! Visst, olika förutsättningar, men så är det ju och jag är jätteglad.
Hoppas det inte låter som om jag bara ville gå in och skryta, så menar jag inte, men glad och stolt får man väl vara
.
Det vore jättekul att höra mer om ditt lopp! Och ifall någon annan här åkte något av loppen?
Jag åkte Tjejvasan också