Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat! Supersnabbt ju, särskilt med tanke på att det var första gången på ett bra tag!Puh!
Eftersom vädret skulle se ut såhär idag gick jag upp kl 6för att hinna springa i någorlunda dräglig temperatur. Nu dog jag bara nästan.
Första milen sen i höstas, yay!
Puh!
Eftersom vädret skulle se ut såhär idag gick jag upp kl 6för att hinna springa i någorlunda dräglig temperatur. Nu dog jag bara nästan.
Första milen sen i höstas, yay!
Bra jobbat! Supersnabbt ju, särskilt med tanke på att det var första gången på ett bra tag!
Tack!Grymt ju! Förutom temperaturen är ju extra bonus av tidig träning att man kan njuta av att ha klarat av det hela dagen sen
Åttonde runstreakveckan avklarad, vilket innebär att jag igår sprang runda nummer 56! Fortfarande väldigt nöjd med konceptet och har aldrig haft en tanke någon dag på att skippa att springa. Har lagt in något längre (än 20 min) pass då och då men har hittills inte kommit igång med intervallpass vilket var planen. Tänkte att det skulle bli denna veckan och med tanke på vad temperaturen ska bli lär det väl bli tidiga morgnar eller sena kvällar isf
Din träning verkar så himla rolig! Eh ja, förutom löpningen då... Jag känner mig fortfarande lite vilse och framförallt har jag upptäckt att utbudet i mina hoods tyvärr är ganska dåligt (eller så är det jag som är kräsen, förmodligen en blandning av båda delar), så jag blir lite avundsjuk!Ännu ett pass.
Joggade till gymmet, 1.5km i 4:51 tempo, mycket nöjd.
Passet var något slags GRIT strength på 30min och jag trodde jag skulle kräkas ungefär fem gånger. Men det var kul!
Nu ska jag jogga hem. Med urladdade hörlurar
Men tror pass blir skitbra för att få upp flås och ändå underhålla styrkan, istället för att bara byta ut gymmet mot löpning typ.
Visa bifogad fil 121637
Din träning verkar så himla rolig! Eh ja, förutom löpningen då... Jag känner mig fortfarande lite vilse och framförallt har jag upptäckt att utbudet i mina hoods tyvärr är ganska dåligt (eller så är det jag som är kräsen, förmodligen en blandning av båda delar), så jag blir lite avundsjuk!