Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja dig, du vågar!Efter viktnedgången har jag börjat träna lite lätt hemma. Går sådär, måste erkännas. Men nu fick jag precis reda på att vi tränar gratis på Friskis och svettis via jobbet!! Så nu måste jag samla mod till att gå dit. Nån här som tränar på Friskis och svettis i Norrtälje eller Rimbo? Skulle behöva draghjälp
Efter viktnedgången har jag börjat träna lite lätt hemma. Går sådär, måste erkännas. Men nu fick jag precis reda på att vi tränar gratis på Friskis och svettis via jobbet!! Så nu måste jag samla mod till att gå dit. Nån här som tränar på Friskis och svettis i Norrtälje eller Rimbo? Skulle behöva draghjälp
Heja dig, du vågar!
Be om en genomgång av maskinerna så är det lättare att komma igång! Och känner du att du vill lägga pengar på ett par pt pass så är det också en bra start!
Jag tränar på Friskis dock är jag i fel ände av landet för dig.. Ville bara säga att det bästa med friskis är att det är så avslappnat och att alla är välkomna. Det som också är bra med deras pass att det finns på olika nivåer som bas, medel och intensiv jympa. Dessutom har de softpass som inte är lika tuffa som vanliga pass. Undrar du något om att träna på Friskis så bara att ställa dem så ska jag försöka svara. Om du har tillgång till all träning via jobbet så har de också playpass i appen och en del är bra anpassade för att kunna göra hemma. Själv gillar jag mer att gå på pass än gymmet. På pass blir man mer en i mängden. Just nu har friskis här sommarschema så de har lite färre pass än vanligt.
Vad är det som känns svårast för dig just nu med att gå till Friskis? Eftersom du skriver att du behöver samla mod?
Gick igenom alla maskiner, instruktören var väldigt förstående och bra. Jag behöver ta det extra lugnt med axlarna t.ex, eftersom jag lätt får ont i dom. Och att jag är så rörlig, lade han också in i planeringen.
Han jobbar på båda gymmen jag kommer träna på, vilket ju är perfekt.
3 ggr i veckan tyckte han, hoppas verkligen jag kommer vilja träna så ofta! För idag var det kul!
Härligt att få en bra start och att du tyckte det var kul! Bra att gå ut lite lugnare i början och öka på efterhand med vikter o.s.v. Tre gånger i veckan låter vettigt! Ibland när jag inte hinner tre gånger vissa veckor så kan jag köra ett playpass hemma istället.
Jag verkar inte ga tillgång till Playpass. Men det finns ju massor på Youtube.
De ligger i en egen app Friskis go.
Står att jag måste ha abonnemang. Får kolla när jag är på gymmet nästa gång.
... och här har vi anledningen: