Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ingenting som kan få mig att känna mig så svag som ett gäng core-övningar! Jag har typ hälften så mycket jävlar anamma när det gäller det som när det kommer till andra muskelgrupper, både hjärnan och kroppen ger liksom upp så fort mjölksyran börjar strömma tillKört ett välbehövligt core-pass idag. Hatade varenda övning. Och det betyder? Att det nog finns ett visst behov av fler core-pass![]()
Men vad spännande! Sprang man alltså 5 varv och provade ett nytt vin varje varv, eller hur funkade det? Som vinentusiast blir jag nyfiken på själva vin-delen av det hela!Idag har jag sprungit ett halvt vinmaraton
Visa bifogad fil 166489
Sjukt roligt, jättefint med tilltugg och (lite) vin varje varvning. Banan var 4,2 km, första halvan uppför och andra halvan nerför. Första gången jag springer så långt och jag har ju haft problem med smärta i höften när jag springer, men mina höftfyspass verkar ha hjälpt för jag kände noll och ingenting trots 80% asfalt. Mest trött i fötterna och kring knäna nu, förmodligen pga all nerförsbacke. Sjukt nöjd i alla fall![]()