Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev det för klocka?Sovit efter sista natten denna vecka och skulle ju hålla mig från träning tills imorgon men kommer nog ge mig ut på en promenad/minijogg. Fått hem min nya klocka (där jag såklart lyckats aktivera en löputmaning ) som vill att jag ska köra ett test på ca 10 min, kan nog inte hålla mig!
Vad blev det för klocka?
Är inne i en dålig period med träningen just nu. Har varit mycket annat i juni och träningen har jag inte riktigt hunnit med i samma utsträckning som jag brukar. Leder till att jag tappat lite och det är lite motigt. Idag kom jag iallafall iväg på morgonträning och ska träna på söndag. Har inte blivit mer än max två gånger i veckan de senaste veckorna. Men förhoppningsvis blir det bättre från nästa vecka. Då är det inte så mycket annat längre och så har jag ledigt på tisdag. Så är det ledigt på fredag också.
Jag har precis vart i en sådan period, men nu börjar det ta sig igen. Tungt att komma tillbaka efter en motig period, men jag upplever ofta att kroppen svarar bra på uppehållet och kommer tillbaka starkare.
Träning är verkligen fantastiskt. Där på toppen var jag mest darrig och illamående men nu hemma och efter lite mat mår jag så jävla fint. Lugn, utan ångest. Bättre än på länge.Säsongens första riktiga backpass gjort! 3 km och 400 höjdmeter. Väldigt tungt, var nära maxpuls flera gånger. Nu ligger jag på en bänk vid toppstationen och försöker samla energi för att ta mig ner igen
En dag i veckan var jag verkligen jätte låg, jag låg i soffan och mådde dåligt hela dagen förutom när jag var ute med hundarna. Tyvärr innebar det att mitt mål att yoga varje dag hela året brast. Jag orkade bokstavligen inte hålla huvudet uppe den dagen så det gick verkligen inte. Grämer mig över att jag missade en dag. Känns som att jag måste börja om med räkningen nu och ta ett år från den dagen.
Samtidigt känns det lite dumt att bara en enda dag ska spela så stor roll. Jag får väl fortsätta som vanligt helt enkelt. Perfektionisten i mig vaknar