Har dom som heter ”Rockaway”Dom är helt fantastiska! Har flera par
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har dom som heter ”Rockaway”Dom är helt fantastiska! Har flera par
Hur är de i storlekarna?Taggade fel person ser jag. Menar ju @Ava22
Normala skulle jag säga, är 176cm/73kg och har medium i mina.Hur är de i storlekarna?
Hoppas du kryar på dig!Min kropp tyckte det var kul att gå direkt från förkylning till magsjuka/matförgiftning (har pågått i drygt 24h så jag vet inte riktigt vad det är ännu) och jag kan varken sova eller äta, så det lär inte bli något tränat den här veckan heller. Har lyckats få i mig en riskaka och ett glas cola nu i alla fall, så jag hoppas att det bara var något jag ätit och att jag är på bättringsvägen. Men alltså nä, jag tror jag ger upp lite på det här träningsåret nu Återkommer 2022!
Helt sant!Bara att inse att gym efter jobbet nog är kört om jag inte tar en löptur när allt är klart hemma inför julfirande fre-sön. Men vad gör det, 3pass är bättre än noll
God-Jul på er alla i tråden
Åh vad tråkigt! Kan du gå all in på överkroppsträning så länge? Det kan vara oväntat kulSå less på allt idag, inte bara träningsmässigt. Varit hos sjukgymnasten som misstänker trasigt muskelfäste i ena foten så ingen tung belastning än på ett tag = ingen crossfit på ytterligare några veckor.
Ja, jag funderade på det men egentligen vet jag inte vad jag ska göra. Har ju inte tränat mer än sen i april så har inte så bra koll utan går alltid på pass med coach.Åh vad tråkigt! Kan du gå all in på överkroppsträning så länge? Det kan vara oväntat kul
Tänkte du träna hemma eller på gym? Har du några redskap? Typ hantlar, gummiband, kettlebells.Ja, jag funderade på det men egentligen vet jag inte vad jag ska göra. Har ju inte tränat mer än sen i april så har inte så bra koll utan går alltid på pass med coach.