Känns det stabilt? Jag tycker inte ens om att promenera med dubbar så kan inte riktigt tänka mig att jag skulle gilla känslan att springa med det.
Jag tycker att det känns väldigt stabilt. inte alls som drag-på-broddar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns det stabilt? Jag tycker inte ens om att promenera med dubbar så kan inte riktigt tänka mig att jag skulle gilla känslan att springa med det.
Ice bug. Är inne på mitt tredje par och älskar dem. Kan springa ordentligt trots blankis, negativa är att dom blir lite hårda för min del, vänjer mej dock efter några rundor.Löparskor med dubb. Vilka ska ”man” ha? Bor i Stockholm så brukar inte ha några extrema snömängder utan mest is.
Snabbtestat för covid på jobbet och det va negativt, skönt!Då va det min tur att känna sig risig.. Yr i bollen och fryser plus att jag är öm under ögonen/bihålprna. Ingen feber än dock så det är bara att pallra sig till jobbet.
Men skippar att träna idag.
Mkt klokt!Gett mej själv träningsstopp tills på lördag. Fortfarande lite förkyld så jag tänker inte va elak mot kroppen utan låta systemet vila istället.
Tänker att vila 1v är en piss i havet mot att få hjärtmuskelinflammation eller nån annan skit ”bara för att”
Rör mkt på mej ändå i vardagen så jag kommer upp i ca 10000 steg utan träning och det räcker gott.
Jag har ta i trä kunnat köra mellan 3-5pass/v hela hösten trots att övriga familjemedlemmar legat däckade i förkylning/höstblåsor och fan och hans gamla moster så jag känner att jag kan ta att jag får vila lite.Mkt klokt!
Även jag har åkt på en lätt förkylning och håller träningsstopp tills jag känner mig frisk. Infektionen har gått ner i halsen på dottern och sambon så jag inser att det är risk för den typen av bakterier som ger hjärtmuskelinflammation även om inte jag har direkt ont i halsen (men jag kanske får). Och nej, en veckas vila spelar ingen roll i det stora hela. Men det börjar ändå bli frustrerande för min del att jag så många gånger och med så korta mellanrum nu under hösten och vintern har åkt på lättare förkylningar som gett träningsstopp. Jag har inte alls fått till den grundträningen som jag hade hoppats på dessa månaderna. Men, men, det blir kanske snart bättre.