Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att det ger med sig!Det blir rejält fokus på yoga för mig också idag! Det känns som att ett nerv ligger i kläm någonstans mellan axeln och nacken på höger sida, förmodligen orsakat av min lilla vurpa igår. Vaknade flera gånger i natt av att det smärtade och har svårt att fokusera på jobbet eftersom det ilar och har sig med jämna mellanrum, så jag får snällt inställa mig på yogamattan och försöka mjuka upp saker och ting lite (försiktigt, förstås) efter jobbet. Wish me luck!
Tack! Har gått på det med allt jag har - yoga (45 minuter med fokus enbart på nacke/bröstrygg/axlar), triggerboll, massagepistol, manuell massage från sambon och nu till sist Ipren. Hittills har det inte haft någon effekt alls, utom i ett par minuter precis efter avslutad yoga/massage. Skitstörigt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det men får väl fortsätta att envisas med ungefär samma behandling och hoppas att det släpper. Vill väldigt ogärna betala 500 spänn för ett fysiobesök just nu...Håller tummarna att det ger med sig!
Tjoho vad underbart att du kan hålla igång lite grann i alla fall! Vad är status på foten/fötterna?Jag gjorde ett väldigt försiktigt crossfit-pass idag, blev knappt svettig men det var ändå gött att vara på gymmet igen!
Åh vad härligt! Skam den som ger sig osvIbland är det svårt men ibland är det lätt. Jag har slitit under hösten. Slitit mot förkylning, håll, sega ben, arga vildsvin i skogen och taskig motivation. Har backat många steg i min löpning för att börja om igen. Men idag kändes det äntligen lätt igen, med ett leende på läpparna kunde jag länga ut på stegen igen.
Tack! Har gått på det med allt jag har - yoga (45 minuter med fokus enbart på nacke/bröstrygg/axlar), triggerboll, massagepistol, manuell massage från sambon och nu till sist Ipren. Hittills har det inte haft någon effekt alls, utom i ett par minuter precis efter avslutad yoga/massage. Skitstörigt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det men får väl fortsätta att envisas med ungefär samma behandling och hoppas att det släpper. Vill väldigt ogärna betala 500 spänn för ett fysiobesök just nu...
Tjoho vad underbart att du kan hålla igång lite grann i alla fall! Vad är status på foten/fötterna?
Åh vad härligt! Skam den som ger sig osv
Där sa du något, jag har faktiskt en tub Voltarengel i badrummet sedan jag skadade tricep i somras! Ska gå raka vägen dit nu och smörja in med lite sådantMen, så tråkigt att det inte gett med sig! Liniment? Voltaren?
Status är att jag kan gå relativt normalt men har fötterna ordentligt tejpade. Kan rida rätt ok så länge det är skritt eller galopp. På träningspasset fick jag köra deadbugs, squats, försiktiga marklyft och lite rehab.
Tjoho, lite bättre i i nacken/axeln idag! Har ordinerat mig själv yoga ikväll också och sen är jag nog fit for fight, eller åtminstone fit for crossfit, imorgon med lite rejäl stretching före och efter passet
Rimlig önskning ändå!Idag blev det stretchpass i varmt vatten. Lyckades också få loss höften och armbågen och jag bara njuter av att vara smärtfri! Önskar mig ett fulldjupsmassagebadkar man kan göra vattengympa i av tomten
Det låter himla trevligt!Jag var på julfest med crossfitgymmet igår och hade så himla trevligt! Väldigt roligt att umgås med likasinnade och prata träning precis hela kvällen utan att känna att man tråkade ut någon i sällskapet Också skönt att de flesta av oss inte dricker särskilt mycket, så jag känner mig 100% (nåja, 90 i alla fall) fräsch idag
Jag inser att det för utomstående kanske låter lite märkligt att gå på julfest med sitt gym, men det är ju precis den gemenskapen som är så himla fin inom just crossfit och den är jag väldigt tacksam för