Nej utan bara 2 veckor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej utan bara 2 veckor
Men jösses, hur lång tid varje dag tar det?Resultatet efter Chloe Ting utmaningen var mycket, mycket större än jag trodde Undrar lite om det verkligen är sant
Mätresultat (skriver bara hur mycket skillnad det är, vill inte riskera att trigga någon)
Byst -1 cm
Midja - 6,5 cm
Höft -2,5 cm
V. Arm -0,5 cm
H. Arm -0,5 cm
V. Lår -3 cm
H. Lår -5 cm
I vikt har jag gått ner 3,4 kilo
Men framförallt! Har jag sett jättestora förbättringar i övningarna. Jag är mycket starkare och klarar i princip alla övningar mycket bättre än innan. Störst skillnad ser jag i upp och ner plankan - där jag kunde göra en repetition på 30 sekunder i början, och nu gör 6-8.
Detta helt utan att ändra mina kostvanor alls. Jag äter fortfarande choklad varje dag och förra helgen åt jag både pizza och hamburgare med två milkshakes till
Var smart nog att ta bilder på mig framifrån, på sidan och bakifrån och det är massor skillnad!
Jag lär fortsätta med högintensiv träning, tycker det är kul och utvecklande.
Jag läste någonstans att man svettas mer när man är vältränad men vet inte om det stämmer. Jag blir inte heller mindre svettig och precis som du så ökar jag ju på belastningen så svårt att veta vad som är vad.Förmiddagsspinning trots sol och badvärme, RPM den här gången. Lite tjurig och PMS:ig men jag gillar den här instruktören som lyckats vara sådär positivt hetsande hela tiden - nuuu ska vi uppför backen, lägg på, lägg på, 200 meter kvar, håll undan för klungan! Visualisering funkar på mig.
Lika illröd och svettig idag. Jag har haft en bild av att man blir mindre svettig och mindre trött ju mer man tränar, men det ända som händer är att jag kör tyngre vikter, mer belastning, djupare övningar, etc. Slutkörd varenda gång.
Vilken av dom hade du kört?Resultatet efter Chloe Ting utmaningen var mycket, mycket större än jag trodde Undrar lite om det verkligen är sant
Mätresultat (skriver bara hur mycket skillnad det är, vill inte riskera att trigga någon)
Byst -1 cm
Midja - 6,5 cm
Höft -2,5 cm
V. Arm -0,5 cm
H. Arm -0,5 cm
V. Lår -3 cm
H. Lår -5 cm
I vikt har jag gått ner 3,4 kilo
Men framförallt! Har jag sett jättestora förbättringar i övningarna. Jag är mycket starkare och klarar i princip alla övningar mycket bättre än innan. Störst skillnad ser jag i upp och ner plankan - där jag kunde göra en repetition på 30 sekunder i början, och nu gör 6-8.
Detta helt utan att ändra mina kostvanor alls. Jag äter fortfarande choklad varje dag och förra helgen åt jag både pizza och hamburgare med två milkshakes till
Var smart nog att ta bilder på mig framifrån, på sidan och bakifrån och det är massor skillnad!
Jag lär fortsätta med högintensiv träning, tycker det är kul och utvecklande.
Det är mellan 23-45 minuter, olika för varje dag. Man får en dags vila per vecka.Men jösses, hur lång tid varje dag tar det?
Chloe Ting 2 week shred challengeVilken av dom hade du kört?
Jag vill också ha en ny matta, min är inne på 10+ år med märken från 2 valpar som krafsat på den. Min gammelhund brukade leka på mattan när han var valp och nu när jag började träna hemma igen för ca 2 månader sen tycker han den är jätte bra att krafsa på och gnida sig på. Vill också ha en tjockare för min är jätte tunn. Säg till om du hittar någon bra till vettigt pris. Jag visste inte att dom var dyra, ska ta mig en kik nu.Sitter och kollar på Yogamattor. Den jag har och köpte för 50 kronor för en massa år sen börjar slitas sönder och släppa små bitar.
Vill ha en något tjockare (typ 6mm).
Men jösses vad dyra mattor det finns!?
Sitter och kollar på Yogamattor. Den jag har och köpte för 50 kronor för en massa år sen börjar slitas sönder och släppa små bitar.
Vill ha en något tjockare (typ 6mm).
Men jösses vad dyra mattor det finns!?
Jag har också tittat på mattor senaste dagarna. Har alltid köpt de billigaste mattorna men tycker inte att de håller så länge. Funderar på att prova en i kork men har inte bestämt mig. Säg till om ni kommer fram till vad som är bästJag vill också ha en ny matta, min är inne på 10+ år med märken från 2 valpar som krafsat på den. Min gammelhund brukade leka på mattan när han var valp och nu när jag började träna hemma igen för ca 2 månader sen tycker han den är jätte bra att krafsa på och gnida sig på. Vill också ha en tjockare för min är jätte tunn. Säg till om du hittar någon bra till vettigt pris. Jag visste inte att dom var dyra, ska ta mig en kik nu.
Tack för tipset, får be mina föräldrar skjutsa mig till Rusta någon dag. För långt för att ta mig dit utan bil.@Lillefrun och @Luem Bestämde mig för Rustas dyrare yogamatta. Den är 6mm, rimligt pris och när jag klämt på den har den känts som att den har rätt bra kvalitet.