Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gott nytt år! Låter som en bra start på åretGott nytt år träningskompisar!
Jag inledde träningsåret 2021 med en flåsig styrkecirkel, hade tänkt nöja mig där men barnet fortsatte sova så det blev även lite överkroppsstyrka guidad av Lofsan. Hade inte så tunga hantlar så det blev halvjobbigt bara men försökte jobba excentriskt.
Låter som bra mål! Men vad menar du med "180 på skidor över ett hopp"?Jag håller på att fundera lite på årets träningsmål. Förra året var ett bra träningsår även om jag inte riktigt klarade av alla mål:
- Meditera varje dag (har gjort det varje dag sen 22:a februari och innan dess nästan varje dag så typ klarat)
- Göra nyårsyogan med Adriene (klarat)
- 10 pushups på tå (klarat)
- 1 strikt pullup (inte klarat pga lathet och dålig tillgång till pullup bar )
- Bestiga Vihren (klarat)
- 180 på skidor på platt underlag(klarat)
Mål för 2021:
- Meditera varje dag
- Yoga varje dag (anpassas efter förutsättningarna, behöver inte vara mer än en child's pose om jag är sjuk t ex)
- 10 sekunder fristående handstand
- 1 strikt pullup
- Bestiga ett nytt berg
- Peacock pose
- 180 på skidor över ett hopp
Kanske kommer att komma på något mer också.
Misstänker hoppa med näsan framåt och landa med näsan åt andra hålletLåter som bra mål! Men vad menar du med "180 på skidor över ett hopp"?
Tänker inte erkänna hur lång tid det tog för mig att fatta vad du menade! Men nu är jag med, tror jag... Tack!Misstänker hoppa med näsan framåt och landa med näsan åt andra hållet
Låter som bra mål! Men vad menar du med "180 på skidor över ett hopp"?
Som @Malin_L sa så hoppar man som vanligt men landar baklängesMisstänker hoppa med näsan framåt och landa med näsan åt andra hållet