Jag tycker ju så mycket om att träna och hade tänkt springa men har varit så trött ett tag och haft begränsad ork så idag blev det ingen träning men en massa farande och flängande på ärenden och tvättid i ett annat hus så en massa springande och bärande däremellan och sen lite promenader men tyvärr lite för lite promenader för att samvetet ska kännas bra mot hundarna men min kropp vill inte idag.
Får bli en längre promenad ikväll om det inte ösregnar på oss och nya tag imorgon med att både springa och gå mer promenader.
Har iof gått nästan 2 timmar men allt har ju inte varit med hundarna även om det mesta är det. Ska verkligen försöka ge mig ut ikväll på mer än bara kortaste rundan. Viljan finns så finns orken blir det en längre promenad annars fortsättning på dagens lugna tempo.
Träningsvärk i ben och rygg sen igår.
Får bli en längre promenad ikväll om det inte ösregnar på oss och nya tag imorgon med att både springa och gå mer promenader.
Har iof gått nästan 2 timmar men allt har ju inte varit med hundarna även om det mesta är det. Ska verkligen försöka ge mig ut ikväll på mer än bara kortaste rundan. Viljan finns så finns orken blir det en längre promenad annars fortsättning på dagens lugna tempo.
Träningsvärk i ben och rygg sen igår.