Och galopp längs långsidan.
/Lady_S
Avancerat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och galopp längs långsidan.
/Lady_S
@Novali01 ... Nu får du det att låta som "farfarsbilarna" på Liseberg . Jag får alltså ta "Balder och Helix" banor senare i karriären
Är det då det blir Tant Gredelin?Jag har nästan slagit halvt ihjäl mig på hemska markbommar när Tant Brun har snubblat på dom och trillat på nosen. Ojoj, det gick åt mycket Voltaren gel dagarna efter det.
Alldeles för långt bort (söderut) för min del, tyvärr...Kort sagt perfekt för en första start o jag tycker att alla ni newbies skulle ta den chansen o rida där.
Är det då det blir Tant Gredelin?
60 cm rishinder och märke II ( som jag nu snabbkollade på stallbacken) harrejassus, känns som vi borde överleva. Undrar bara om någon 7åring på en Shettis kommer äga mig....
Nu lät det ju som att jag tänkte anmäla mig och jag har desperat tittat i min almanacka flera gånger och det finns absolut ingenting inbokat den dagen hur många gånger jag än kollar. Vi har t o m en sån där hopplös klämdag på jobbet så dit kan jag inte fly eftersom det är stängt. Jobbigt.
Och nu försökte jag faktiskt anmäla mig men det gick inte för det krävdes licens! På klubbtävling? Sen när behöver man lösa licens på den nivån undrar jag?
Det kanske inte är vanligt? Jag la inga värderingar i det när jag anmälde utan trodde att det är så det funkar nu.. Haha känner mig så efter
Men? @Speedway Du har väl licens? Du tävlade ju i går? Endagslicens annars! Kom igen nu då!
Jag anmälde mig just till Pay&Cross i Nynäshamn i maj istället; jag såg att de hade öppnat anmälan.Jaja, jag ska anmäla mig!!!!!
nu när ni pratar om startfälttävlan, vet ni vad det kommer för något här i skåne? vet att öved ska ha men det är då antagligen i samma veva som deras tävling dvs i juli/augusti, och jag vill kunna skutta över mini hinder innan dess. .
Är väl tdb som kräver licensvid anmälan, inte tävlingen iaf.