Tråden för fälttävlansnewbies!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Novali01 ... Nu får du det att låta som "farfarsbilarna" på Liseberg :laugh: . Jag får alltså ta "Balder och Helix" banor senare i karriären

Kom ihåg när jag skulle göra min första debutant, någonsin. Gjorde den i Boxholm :crazy: Riktigt häftig bana men den var verkligen en Helix-bana! Glad att jag kom i mål :D

Och nu försökte jag faktiskt anmäla mig men det gick inte för det krävdes licens! På klubbtävling? :confused: Sen när behöver man lösa licens på den nivån undrar jag?

Och nu försökte jag faktiskt anmäla mig men det gick inte för det krävdes licens! På klubbtävling? :confused: Sen när behöver man lösa licens på den nivån undrar jag?

Det kanske inte är vanligt? Jag la inga värderingar i det när jag anmälde utan trodde att det är så det funkar nu.. Haha känner mig så efter :p

Det kanske inte är vanligt? Jag la inga värderingar i det när jag anmälde utan trodde att det är så det funkar nu.. Haha känner mig så efter :p

Man kanske inte ska klaga för det är säkert billigare med 150 kr för endagslicens jämfört med ett klubbmedlemskap på cirkus 300 kr. :idea:

Puttar lite försynt upp min fråga igen och hoppas att tråden inte tagits över av norrlänningarna helt och hållet... :cautious:
nu när ni pratar om startfälttävlan, vet ni vad det kommer för något här i skåne? vet att öved ska ha men det är då antagligen i samma veva som deras tävling dvs i juli/augusti, och jag vill kunna skutta över mini hinder innan dess. :rofl:.

Är väl tdb som kräver licensvid anmälan, inte tävlingen iaf.

Fast jag har anmält till klubbtävling via tdb ett flertal gånger förut och har aldrig behövt licens för det. I TR står dessutom att licens krävs från inbjudningstävling och uppåt. Klubbtävling är ju under inbjudningstävling i nivå. Mysko.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Med anledning av diskussioner ang flock eller ensamhund i andra trådar så startar jag en egen istället för att kapa.. Jag har eg aldrig...
2
Svar
22
· Visningar
2 788
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 524
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Om denna ligger fel får moderator flytta, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den. Jag behöver lite hjälp ang ett problem. Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 781
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 432
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar