Så gjorde jag nu, men nää fick inte med ditt inläggKlicka på +citat på de inlägg du vill svara på. Sen klickar du svara.
Tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gjorde jag nu, men nää fick inte med ditt inläggKlicka på +citat på de inlägg du vill svara på. Sen klickar du svara.
Tror jag.
Så gjorde jag nu, men nää fick inte med ditt inlägg
Klicka på +citat på de inlägg du vill svara på. Sen klickar du svara.
Tror jag.
Du måste klicka på "Lägg in multicitat" också nere till vänster under svarsrutan. Den dyker upp om du har klickat på "+citat"
Jo jag var med i deras "fälttävlanskomitte" innan jag flyttade för typ tre år sedan. Tycker mig ha hört att de hänt lite sen dess men vet inte så mycket mer.Jo stod med min förra häst på VFK och då var de prat om det men kändes som det aldrig blev av utan bara var mål i fjärran typ haha. Det var ju snart 3 år sedan.
Men verkar väl som de är udden som är mest aktuellt då. Får väl fjäska lite med mamma för att få henne att skjutsa dit mig någon gång i framtiden.
Men är inte Hässleholm typ Vinslöv Skåningar har inte ens koll på norra Skåne, erkänner!
Tydligen gillar inte min hopptränare terrängträning..!!! Hur kan man inte göra det???? Hon säger att hästarna börjar hoppa flackt och bara gasar på och gör som det vill. Värsta jag hört!!
Underbart @Speedway låter som en bra plan. Du o jag kommer öka spänningen på debutanterna i år. Eller... se till att det är två st 40+ som alltid kommer sist.
Får jag vara med i klubben också?Eller... se till att det är två st 40+ som alltid kommer sist.
Underbart @Speedway låter som en bra plan. Du o jag kommer öka spänningen på debutanterna i år. Eller... se till att det är två st 40+ som alltid kommer sist.