Tror du din fälttävlandsryttare har något plats för en sån som mig på sina träningar??
Jaha då, det brukar vara gröngölingar med vid 19-tiden på onsdagar. Skriv en kommentar på FB-sidan så löser det sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du din fälttävlandsryttare har något plats för en sån som mig på sina träningar??
Hahaha,snö... vi har vår nu och nakna hästar ^_^ var för varmt för jackan till och med.Jag fick Ariels nya, röda terrängskydd i fredags, så nu är vi redo för terränglägret i juni.
Angående ridvägar så har jag inga just nu. Allt ligger under ca 3-4 dm hårdpackad snö med tjock skare överst, så man strimlar sönder benen på hästen om man rider.
Längtar till grus och lera... Eller åtminstone till jag kan ta bort broddarna och rida på 90-vägen med alla långtradare.
Är hon trögfattad???Verkar lovande, men hur förstår hon att det är just därför jag drämmer till henne? Hon kanske tror jag inte gillar övningen bara..
Låter utmärkt! Behöver inte så mycket, bara det täcker ett muskelfäste och en del av en sena så är jag nöjdDu kan få låna lite finfint läkkött av min häst om det är något värt? han läker så vansinnigt fort så brukar knappt hinna se såren fören de är borta igen. Du får inte ta allt bara för han behöver det själv också, varje dag är det ett nytt bitmärke eller sår på den kroppen..
Tror du din fälttävlandsryttare har något plats för en sån som mig på sina träningar?? Hörde något om unghästträning en gång men har inte sett det sen dess.
Jag hoppas jag får vara med här?
Har äntligen efter alla år tagit tag och anmält mig till hofors ridläger i sommar så jag får ta ft-märket!
Har drömt om detta så länge men inte haft häst m.m.
Ska bara våga ta mig över 90 cms hinder först :S
Nu återstår bara problemet att jag knte har någon häst att tävla
Min halvblods herre på 24 år är nog inte så sugen
Så nu ska man bara hitta drömhästen för en bra peng (är ju ensamstående tvåbarnsmor som pluggar = inte speciellt rik)
Men så roligt! Jag och mitt sto skall också dit.
Jag tänkte "fuska" och ta märket för ponny. Förutsätter att vi bara behöver hoppa 70 cm då. Jag tycker 50-60 cm är lagom.
Jag fick av en händelse reda på att 4 km bort från mig finns det galoppfolk. Med egen träningsbana! Jössus.. jag tog mod till mig och ringde, för tjockisdressyrhästen behöver ju lite kondis. Så nu finns det chans att Lassehästen orkar en hel terrängbana till sommaren!!
Fick en vision...i den ser det ut så här ungefär....Kan inte du jaga runt mig ett par varv där också? Jag behöver det.
Tack! Gjorde det men när jag klickar på länken så att den laddas ner funkar den inte att öppna..@IdaW Googla på Medical Card så får du en sida på Idrottonline där du kan ladda ned det.
Så var det för mig med, men efter ett par dagar så funkade det....Tack! Gjorde det men när jag klickar på länken så att den laddas ner funkar den inte att öppna..
Jag fick av en händelse reda på att 4 km bort från mig finns det galoppfolk. Med egen träningsbana! Jössus.. jag tog mod till mig och ringde, för tjockisdressyrhästen behöver ju lite kondis. Så nu finns det chans att Lassehästen orkar en hel terrängbana till sommaren!!
Har varit med på en sån galopp tävlings träning i klippan hade egentligen tänkt vara med men släpet krånglade.. Är i alla fall glad att jag inte kom med ^_^. Gick skit fort och både jag och hästen hade varit döda efter uppvärmning varvet...Fan vad najs! Vi hann en liten runda med en galopptränare i somras innan Tigers skada började ges sig till känna. De har sandslingor i skogen Dit vill jag fler gånger och så vill jag åka till Jägersro på deras ridhästträning/provlopp eller vad det nu är. Ska undersökas!