Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinslöv är rätt långt från Växjö, den banan låg ju nere ett tag. Är den igång igen?Kom på Vinslöv! Vart ligger det eller det är VFK?
de verkar ha inomhus fälttävlan nu lite då och då i alla fall, ser på fb titt som tätt.Vinslöv är rätt långt från Växjö, den banan låg ju nere ett tag. Är den igång igen?
VFK= Växjöortens Fältrittklubb
Ja Hanna har ju haft inomhusterräng där nu under våren.de verkar ha inomhus fälttävlan nu lite då och då i alla fall, ser på fb titt som tätt.
kollar man på hemsidan så verkar de uppdatera terrängbanan också med nya hinder.
blir till att träna på snäva svängar annarsDe ska ju ha fälttävlan den 23 aug så vi får väl hoppas att det inte tänkte köra det som en inomhusgrej....haahhahaha
Vinslöv ligger i närheten av Hässleholm-Kristianstad. Världens bästa bana enligt mig!
Äsch @Novali01 jag kan ju inte hålla koll på hela tävlingsterminen när jag inte tävlar längre Förståååååååår du väääl?!
Undrar var den lilla otäckingen Speedie håller hus.... För inte är det väl så att man måste rösta HIT folk också eller? Såg minsann att hon var i ngn helt osannolik tråd där hon låtsades vara en seriös person?? Är det inte t om lite förbjudet? Typ hon trollar?? @Speedway
Vinslöv ligger i närheten av Hässleholm-Kristianstad. Världens bästa bana enligt mig!
Jag började hänga här lååångt innan jag började med fälttävlan!
@Speedway
Min prinsessa på ärten har fått låna ett hjortskinn som ligger under schabraket, så kan vi rida trots fällningstider (fast hon har inte börjat fälla än, men ändå).
+ @Marvin hur i hela gör en för att lägga in fler citat? Jag har ju fullt upp med att fatta hur ändringarna fungerar på den här sidan... Inte orkar jag försöka bry min hjärna med att logga in i TDB då ocksåJamen exakt! Komma här o komma o inte ha häst o inte ha pluggat in terminen??? @RostKaptenen bakläxa!
+ @Marvin hur i hela gör en för att lägga in fler citat? Jag har ju fullt upp med att fatta hur ändringarna fungerar på den här sidan... Inte orkar jag försöka bry min hjärna med att logga in i TDB då också
Det är nog med alla användarnamn och lösenord jag måste komma ihåg i skolan