Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du rider träning första dagen och P&C andra dagen kanske den taggat ner tills dessHmm, avrastad sa vi va? Aja, han var duktig på hinderna för det mesta och speciellt vattnet! Rishäck var lite läskigt för det hade vi ju aldrig hoppat förut! Och så gillade han inte när alla bilarna kom susande rakt mot honom när vi skulle hoppa heller.
Jag är lite sugen på Pay and Cross också, men vet inte om det kanska är bättre för oss att satsa på träningen dagen innan istället... Lär ju inte bli många stilpoäng i vilket fall som
Låter som hov böld. Be hovslagaren komma och klämma lite . Bölder varierar ju i aj-aj. C hade en i vintras och gick ifrån block halt till frisk till block halt igen flera gånger om under en vecka men reagerade inte på visitertången trots att hovis var ute 2 gånger. 3e gången grävde han lite och hittade bölden .Min häst är halt på ytterligare ett ben... Tycker hon kan bli halt på de två sista oxå, så har jag inte mer att oroa mig över, typ...
Vet inte riktigt vad det är, jag tyckte att det bara var lite först, men sen blev det mer och mer för varje dag, men nu har det blivit lite mindre igen. Tydlig puls, men inte mkt svullnad eller värme i kotan, dock är hoven oxå varm. Hovböld? Men hon har sulor, kan de få hovböld ändå?
Jag lyser henne varje dag, men får ingen reaktion, även om jag försöker på olika ställen längs/runt kota och kotled. När jag lyser hennes framben, så får jag reaktion (tuggar väldigt och gäspar, så man tror att käken ska gå ur led) när jag lyser på de ställen där jag kommer åt hennes dåliga ligament.
Har jagat vet utan framgång idag, tänkte fortsätta imorgon.
@fritz_92 vad fina ni är =) Duna längtar efter nästa gång hon får träffa Talladin och dundra terräng!