@Gabby_Ossi Hahaha, vad han har svårt för att hålla sig i skinnet, den rackaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fritz_92 Jag har ju inte lagt ner terrängsäsongen än så har inte hunnit börja sakna Det ska vara träningar här hela november ut i alla fall.
Norrland är faktiskt ganska bra att bo i! Kanske inte optimalt för fälttävlan , men ganska bra ändå!Så fuskigt! Men ska vara glad jag inte bor i Norrland iaf.
Ja, jo... Jag har förstått att det är viss skillnad.@Lady_S Du vet, vi sydlänningar tycker det är jobbigt om vi måste åka längre än 60 kilometer.
Norrland är faktiskt ganska bra att bo i! Kanske inte optimalt för fälttävlan , men ganska bra ändå!
Säger jag som smygläser, men inte skriver så mycket. Jag åker sällan längre söderut än till Botkyrka (dit har jag ändå nästan 60 mil enkel väg) och jag har fått uppfattningen att de flesta som skriver här bor längre söderut.
Jag älskar mitt Norrland ändå!
/Lady_S
Det är faktiskt 6 km till terrängbanan fågelvägen
Om det inte var så att jag är lite folkskygg (introvert norrlänning, du vet... ) så skulle jag bli lite avundsjuk på dig, @the_connemara. Nu är jag mest glad att jag har en bra dragbil, eget släp och lättlastade hästar!Hallå! 6 km är mycket för mig! Man måste lasta o sånt mög... Tur vet, dressyr o hopptränare o nästan terrängbana oxå finns inom det avståndet. Det är faktiskt 6 km till terrängbanan fågelvägen
Fast jag åker bara till Botkyrka när de har tävlingar. Men när jag tänker efter så åkte jag 40 mil för att träna i somras. Och 25 mil för att titta på en träning (men då åkte jag iaf med en kompis som skulle träna). När jag skriver det såhär så börjar jag fundera på om inte min sambo har rätt när han inte tycker att jag är riktigt klok...Norrland är jättefint på alla sätt och vis. Men just för fälttävlan finns det bättre ställen.
Jag tyckte det var jättelångt när jag åkte 10 mil till kursen i Falkenberg. Kan inte tänka mig åka 6 ggr så långt!!
Men om jag får riktig abstinens kanske jag åker ner till Ted på nyårsdagen. Är ju ändå mycket mindre än halva vägen som du åker Lady_S
Don efter person. Eller i det här fallet; don efter landsdel.@Lady_S
Just nu är jag mycket missnöjd med att min gamla vet är typ 13-14 mil bort. Jag har varken bil eller släp jag egentligen vill köra så långt med, har ju anpassat mig till Skåneavstånd