Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Projektet i vinter kallas DRESSYR! Nu j*vlar ska vi bli bättre!
Har lite svacka i ridningen. Är så hårt i backen och så fort det blir lite kallt är bushästen framme.. Behöver springa av sig flera gånger om dagen trots okej hage och kompisar som leker med honom.
Klart du ska rida stor häst igen Variation förnöjer!
du kan testa min vita ^_^ hon klämmer ihop sig som en boll och känns som en ponny att rida i jämförelse med fuxen som blir låååång. Inte högre än korven heller .Woho, idag har jag ridit, på en stor häst som kändes helt okej Jag behövde inte bli rädd en enda gång, snälla hästen Vi lunkade iofs bara en sväng i skritt o lite trav med hans kompis men ändå. Hihi!
I övrigt tycker jag inte variation förnöjer alls faktiskt, stora hästar är läskiga Jag vet ju dock inte om jag egentligen blivit allmänt feg o kanske inte är överdrivet förtjus i att rida ponny heller längre (dvs alla utom min egen), det var ännu längre sedan jag red ponny.
Men när jag blev rädd så var det just för stora hästar, ponnyerna kunde vara hur fnattiga som helst men stora hästar lät jag istället bli att rida efter lite för många oridna djur som kört sitt eget race. Jag har aldrig fått grepp om storhästridning (kanske för att jag enbart tränat o tävlat ponny, haha) och lyssnar de inte på mina tygeltag så har jag noll kontroll. En ponny är betydligt mer påverkbar för mig iom att de är mindre helt enkelt.
Woho, idag har jag ridit, på en stor häst som kändes helt okej Jag behövde inte bli rädd en enda gång, snälla hästen Vi lunkade iofs bara en sväng i skritt o lite trav med hans kompis men ändå. Hihi!
I övrigt tycker jag inte variation förnöjer alls faktiskt, stora hästar är läskiga Jag vet ju dock inte om jag egentligen blivit allmänt feg o kanske inte är överdrivet förtjus i att rida ponny heller längre (dvs alla utom min egen), det var ännu längre sedan jag red ponny.
Men när jag blev rädd så var det just för stora hästar, ponnyerna kunde vara hur fnattiga som helst men stora hästar lät jag istället bli att rida efter lite för många oridna djur som kört sitt eget race. Jag har aldrig fått grepp om storhästridning (kanske för att jag enbart tränat o tävlat ponny, haha) och lyssnar de inte på mina tygeltag så har jag noll kontroll. En ponny är betydligt mer påverkbar för mig iom att de är mindre helt enkelt.