Nu ska vi se om det funkar att länka från FB. Isåfall blir det några små skutt från dagens träning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska vi se om det funkar att länka från FB. Isåfall blir det några små skutt från dagens träning.
Duktiga!Nu ska vi se om det funkar att länka från FB. Isåfall blir det några små skutt från dagens träning.
Åh tack snälla! Ni var ju också superduktiga, vi kan ha en egen grupp
Det räknas inte som draghjälp . Ni var ju långt bakom Ni klarade gravarna så fint själva.
Då vill jag också vara med!
Vi fick i alla fall se att ingen dog och du är så värd honom! Det är ju du som har utbildat honom så han skulle inte vara den han är idag utan dig.
Tror jag har lite mer film på er, ska kika på det
Du hoppar hus liksom
Japp, bokstavligen eftersom ett av hindren var ett hus . Det är nog inte mer än 70 cm högt dock och jag SÅG på film att du hoppade minst samma höjd!!!!
Skämt åsido, Vickan har faktiskt ganska många småhinder så jag ser fram emot att träffa er där nån gång.
Nu är det så mycket annat man vill göra också.
Vad roligt - ni var alla i gruppen före vår så vi tjuvkikade lite på er mellan varven när det gick Ni var dessutom så färgglada, så min grupp tyckte att jag skulle byta till er istället, då jag var den ende med färg hos oss, haha. Brukar ni träna på Hajjerna?
Eller hur? Jag har anmält mig till klubbtävling i hoppning på BFK den 12 oktober. Då blir det premiär på 90 cm.
MEN det är inte det tokigaste för jag har ju dessutom gått och anmält mig till Pay & Ride den 25:e oktober i Ulricehamn. Det är galet! Dressyr? Kan ge mig f-n på att man MÅSTE knoppa manen också.
Allt som ska se snyggt ut är liksom svårt för mig.
Jaså, där hade vi en till Bukemänniska från heldagen. synd vi inte visste innan Så häftigt att ni åker lastbil alla ihop tycker jag. Min skulle inte våga gå på.. Ja det kanske vi var. Tänkte jag inte ens på. Jag tog funktionströjan och hade inte en tanke på färgen.
Har varit på Hajjerna med Talladin 3 ggr nu. Tycker det är en bra nybörjarbana så vi startar där.
Ja, väldigt smidigt med lastbilen! Vi som var där går alla i tävlingsgruppen på ridskolan, så det är enklast för oss med lastbil istället för att alla ska skaffa fram dragbil och sånt och köra en och en när vi ska iväg.
Vi var i alla fall överens om att åka tillbaka och göra det igen till våren eller så! Kändes som ett trevligt ställe och Lotta var jättehärlig och positiv. Just det! Vet inte vems häst det var, men häst nummer två i er del av stallet, direkt från dörren räknat - jättesöt filur som charmade in sig hos oss (stod bredvid en mörk pålle som försökte sno åt sig hela sin morotspåse in i boxen, haha)