Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag var vi på första riktiga terrängträningen.
Ser här att han byter galopp titt som tätt och ofta precis innan hindret. Inte konstigt det kändes lite konstigt.
Är mkt nöjd med honom. Han reagerade på andra hästar bakom som han aldrig gjort innan men överlag var han jätteduktig.
Åh vad roligt! Vi skulle egentligen ha setts där men jag min klant tog helt fel på tiden =( glad att vi inte kom mer än några 100m frånm stallet innan jag insåg att vi redan missat allt...
Roligt att se – det ser riktigt bra ut! Ni kommer klara Falkenberg med bravur!!!
Tack Ja nu får vi bara hoppas vädret är med oss. Det är ju ändå oktober då.. Lite orolig då vi inte kan ha broddar som alla andra.
Jag måste bara våga gasa (släppa fram) honom mer. Talle och Lotta var överens att det skulle gå snabbare men jag fegade lite. Var ju ändå 4 år sedan jag red terrängträning och det var på ponny.
Märks att han tycker detta var kul iaf
Visst är det svårt att våga släppa handbromsen? Min galopperar ju så otroligt stort också, så det känns som det går mycket fortare än vad det gör. Måste vänja mig vid hans gigantiska galopp! Vi hoppas på bra väderlek! Inte heller säker på att vi kan brodda, brukar vara mycket svårare på bortaplan det där.. Men det brukar lösa sig fint att anpassa ridningen efter de förhållanden som råder.
@Wembley Vart i Falkenberg ska ni? Terrängträning?
Jag arrangerar en all-inclusive-helg med terränghoppning och strandgalopp. Vi tränar två pass för A-tränare Ulf Johansson på Falkenbergsortens terrängbana
Varför är det så att så fort man ordnat ngt roligt så blir hästen halt?