Haha ja det hade varit typiskt, skulle ridit 11 egentligen men nya tag! Ska du också vara med på heldagen på lördag? Eller är det någon annan med samma namn? I så fall rider vi i samma grupp
-Kl-
Idag körde vi P&J tillsammans med Speedway. Hoppade 80 & 90 och är både nöjd och missnöjd med dagens ritter. Brukar ju tävla 95-1m så tycker vi borde hoppa runt detta felfritt och enkelt om jag bara kunde skärpa till mig lite men samtidigt har vi knappt hoppat banhoppning de senaste 2 månaderna och är glad att hon ändå gjorde det så bra och min förhoppning om att hon skulle tycka att det var roligare nu när vi haft lite paus och mest hoppat terräng stämde helt klart! Kanske lite väl bra
80 cm - Hoppade hon som förväntat runt lekande lätt men jag min klant red fel väg! Hur lyckas man? Ja ni börjar nog förstå hur virrig jag är när jag både tar fel på träningstiden och rider fel på banan haha. Men annars var det inga konstigheter och en bra runda!
90 cm - Tyckte jag hade lite väl mycket kaliber till häst att sitta på här... gick väl fort och blev ett ner pga detta. Viktoria som arrangerade det hela gav henne det fina smeknamnet ångvälten :P Men tycker det går framåt, börjat lära mig att man har rätt mycket tid mellan hindren om man är noga med vägarna till att fixa eventuella vilda inslag.
Nu blir det terräng torsdag + lördag, längtar!
=)// Pink