Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Ja verkligen:grin:
Funderar på att testa Ranitidin istället. Verkar inte ha samma biverkningar men hört att den inte är lika verksam.
För mig funkar ranitidin bättre än omeprazol. :) Brukar få lite halsbränna :cautious: när jag tagit den men det går över snabbt. Den verkar i ca 12 timmar, jag tar den på kvällen.

Senast ändrad:
Jag gav mig på en jättetrappa idag, har undvikit den i flera månader eftersom jag alltid blir så andfådd och darrig men nu kunde jag gå uppför hela utan att stanna och blev knappt andfådd! :banana: Känns toppen att promenaderna i backar och trappor ger resultat. :up:

TVÅ BodyJam-pass idag! :love:
Varav det ena var på ett annat gym, där jag aldrig varit innan, med deltagare jag aldrig träffat - och som typ började med Jam, för första gången, förra veckan! :D
Det gick superbra, var inte ens nervös! :love:
Men nästa vecka är det filmning tydligen... :nailbiting:

De brukar säga på jamen att en låt var så snuskig att "man får tänka bort texten"...jag var tvungen att kolla upp den för det har jag faktiskt inte tänkt på...well...
Nu förstår jag...:rofl::eek:

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 406
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 875
Senast: netia
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
238
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 267
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar