Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå flera gångerJag har gått uppför en trappa idag, sen mest nedför. Kändes för enkelt. Behöver hitta fler trappor!
Då kanske de som bor där tror att jag spanar efter ställen att göra inbrott på.Gå flera gånger
Nejdå, det tror jag inteDå kanske de som bor där tror att jag spanar efter ställen att göra inbrott på.
Nejdå, det tror jag inte
VV: Fick en trofé för att jag varit medlem i 9 år... 9 år! Vart tog åren vägen???
Säg detNu när jag loggade in fick jag en trofé för att jag har fått 500 gillanden. Men vad är en trofé och vad är vitsen med att få en sådan
Sånt gillar jag!Kom på andra plats i tipspromenaden som sjukhuset anordnar. Tänkte köpa idag badskum men såg ju att badskum var ju bland det som man fick välja mellan så valde det så jag slapp köpa det och spara dessa kronor
Underbart! Bra kämpat! Sånt ger verkligen motivation till att fortsätta på det spåret! (jag blir mer slut av att gå i trappor än hårda pass - men det kan bero på att jag bor tre trappor upp utan hiss, och därför måste ta dessa förb...trappor när jag är mör efter passJag har gått uppför jättetrappan idag igen. Helt otroligt, i våras var jag tvungen att stanna flera gånger i den men nu kan jag gå hela trappan i ett sträck, 50 trappsteg, och blir bara lite andfådd.
Men vad SMART! Gör det!Jag funderar på att göra en trappkarta Alltså märka ut trappor/uppförsbackar på en karta och pussla ihop en längre runda. Utegym liksom.
Kom hit och städa lite medJag.Städar.Frivilligt.
På allvar? HUR kan det vara snällt??? Hon kan väl sälja möblerna och ge dig pengarna då istället...Grannen försöker pracka på mig möbler att sälja vilket är snällt, men jag har verkligen ingen plats. Så otrevligt att hon då blir sur när jag inte kan ta emot mer. VAd sjutton jag försöker BLI AV med saker, inte skaffa mera.
Haha nej det är ju mer jobb med det..På allvar? HUR kan det vara snällt??? Hon kan väl sälja möblerna och ge dig pengarna då istället...