Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Nejdå, det tror jag inte :)

VV: Fick en trofé för att jag varit medlem i 9 år... 9 år! Vart tog åren vägen???

Nu när jag loggade in fick jag en trofé för att jag har fått 500 gillanden. Men vad är en trofé :confused: och vad är vitsen med att få en sådan :confused:

Kom på andra plats i tipspromenaden som sjukhuset anordnar. Tänkte köpa idag badskum men såg ju att badskum var ju bland det som man fick välja mellan så valde det så jag slapp köpa det och spara dessa kronor :banana:

Kom på andra plats i tipspromenaden som sjukhuset anordnar. Tänkte köpa idag badskum men såg ju att badskum var ju bland det som man fick välja mellan så valde det så jag slapp köpa det och spara dessa kronor :banana:
:banana: Sånt gillar jag! :D
VV: Tack till er som hänger kvar i tråden när "alla andra" verkar ha gått över till konkurrenten...

Jag har gått uppför jättetrappan idag igen. Helt otroligt, i våras var jag tvungen att stanna flera gånger i den men nu kan jag gå hela trappan i ett sträck, 50 trappsteg, och blir bara lite andfådd. :banana:
Underbart! :banana: Bra kämpat! :bow: Sånt ger verkligen motivation till att fortsätta på det spåret! (jag blir mer slut av att gå i trappor än hårda pass - men det kan bero på att jag bor tre trappor upp utan hiss, och därför måste ta dessa förb...trappor när jag är mör efter pass :D

Jag funderar på att göra en trappkarta :D Alltså märka ut trappor/uppförsbackar på en karta och pussla ihop en längre runda. Utegym liksom. :D
Men vad SMART! Gör det! :banana:

VV: Konstig kväll...
Först kom jag till passet, efter att ha faktiskt bestämt mig för att gå typ 5 min innan jag gick. Kom dit och fick veta att det var ingen AfHo (varför jag inte fick veta det innan vet jag inte...) utan det var BodyJam med en instruktör som jag saknat sååååååååååå mycket :love: blev ett grymt pass!
Sen gick jag ner till Ica, handlade lite, hörde en låt på radion som jag alldeles för starkt förknippar med mamma så jag blev såklart ledsen...vilket gjorde att jag gick in på TBS (för mig är TBS som en godisafärr typ) och tröstshoppade lite. Vilket jag blev lite arg för istället, så då bestämde jag mig.
Det skulle ha varit Grit Strength med en (annan) instruktör som jag tycker är helt fantastisk, men så blev det inte. Det blev Tabata (aldrig kört förut) med en, för mig helt ny (!!) instruktör....så jag blev jätteglad när instruktören som kör BodyAttack kom och skulle vara med, då fick jag pepp och moraliskt stöd av henne också - och det behövdes!

Och så sa jag då till denna nya instruktören att "har jag inte ONT imorgon ses vi kl 11..." då är det 45 min Tabata.
Hua :rofl:

Idag gick jag nedför en brant backe som jag i förrgår kämpade mig uppför. Den har nog mer än 45% lutning för den var inte enkel att gå i. :nailbiting:
Sen gick jag uppför en trappa med 70 steg, puh! Fick stanna en gång efter 50 steg och sen uppe på toppen men jag kom upp iallafall. :banana:
Känns skönt att jag gjorde det för jag var så slö innan jag gick ut, tänkte fortsätta se tv men piskade
banane-fouet.gif
mig själv att gå ut och gå. :D

Grannen försöker pracka på mig möbler att sälja vilket är snällt, men jag har verkligen ingen plats. Så otrevligt att hon då blir sur när jag inte kan ta emot mer. VAd sjutton jag försöker BLI AV med saker, inte skaffa mera.
På allvar? HUR kan det vara snällt??? Hon kan väl sälja möblerna och ge dig pengarna då istället...

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 406
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 875
Senast: netia
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
238
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 267
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar