Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det löser sig på allra bästa sättFEM ÅR senare fick jag kallelse till ett pre-op samtal...
Fick förvisso ett sånt för 2 år sen också "inom tre månader"...nu vet jag inte ens om jag vill att de ska operera så illa som de betett sig under dessa år. Det innebär ju alldeles säkert konvalecens, återhämtning, sjukgymnastik o.s.v. och då försvinner ju alla roliga pass under tiden
Samtidigt är det rätt illa med axeln. Det syns t.o.m att den är skadad så om inte annat lär jag behöva det p.g.a försäkringen...kanske kan be dem skicka mig nån annanstans till en mer pålitlig ortopedmottagning (hahahah...)
Jag har noll och inget förtroende för ortopeden här så...Hoppas det löser sig på allra bästa sätt
Med tanke på tidsåtgången hittills så vettesjutton.MEN kanske du får kortare återhämtningstid tack vare träningen du gjort innan.Jag har noll och inget förtroende för ortopeden här så...
Och är "återhämtningen" ett antal månader (förutom det där med att jag inte kan/får/ska använda den armen alls åtminstone första tiden) vettefan. EN månad kan jag kanske klara. Men inte mer. Och jag misstänker att med tanke på hur det gått hittills kan ju exakt vad som helst hända känns det som.
Ja, lite så tänker jag också. Att förutsättningarna är bättre nu.Med tanke på tidsåtgången hittills så vettesjutton.MEN kanske du får kortare återhämtningstid tack vare träningen du gjort innan.
Tror inte du behöver hoppa all träning, däremot kanske undvika lyftövningar i början
Men jag som PRECIS faktiskt verkligen får till burpees ordentligt!
Jag tycker de är rätt roliga när man får in demJag avskyr burpees. Usch. Fy. Tvi och blä!
Jag fick tid till tandis i mitten av januari. Tur att det är gratisMassor av sjukvårdsbesök idag.
Sista om en tjugo minuter, tandis. Vill verkligen inte men har redan (som vanligt) väntat för länge.
Jag tycker de är rätt roliga när man får in dem
Fast jag blir typ spyfärdig av 30 min Bodyattack....bara de passen
Du skulle se "Bear-crawl" i Grit:en...fy i helvete...förutom att man ser fruktansvärt dum ut så är det typ omöjligt.
Joo, självklart!Äh, ska vi inte börja gå utomhus så som de går i "bear crawl"?
Usch för visdomstandSka tillbaka i januari för en till lagning och sen remiss till käkkirurg för att ta bort en lömsk visdomstand
Usch för visdomstand
Jag brukar alltid tala om precis hur jag vill ha det hos tandis. Inte en chans att de får trycka ner mig i stolen och attackera som de vill. Min mun, mitt liv, mina tänder - Jag bestämmer. Det känns tryggt!
"ska bara"Min tandis är jättesnäll och pedagogisk. Om jag bara slutar dra ut så på besöken kommer det inte ens vara dyrt.